FANDOM

Szablon:InfoboxBohaterDonald Davenport to główny bohater serialu Szczury laboratoryjne oraz nawracający bohater serialu Lab Rats: Elite Force. Donald to ojczym Leo oraz przybrany ojciec Adama, Bree i Chase'a. Jest właścicielem Davenport Industries oraz Bionicznej Akademii.

WyglądEdytuj

Donald ma czterdzieści cztery lata i jest podobnej wysokości co Chase i Bree. Ma brązowe oczy i czarne włosy, które jak się potem okazało farbuje.

Cechy charakteruEdytuj

Donald jest ekscentryczny, dziecinny i bardzo arogancki. Ma zbyt duże ego, do czego sam się przyznaje. Mimo to jest miły, dobroduszny i ma ścisły związek z dziećmi. Często jest ekscentryczny i czasami dziwaczny, samolubny i chciwy.

Donald ma obsesje na punkcie swojego wyglądu. Chce wyglądać zawsze młodo, ale według Agenta Grahama, "ząb czasu" dosięgnął Donalda bardzo dawno temu.

HistoriaEdytuj

Wiele lat temu Donald wraz ze swoim bratem Douglasem założył firmę Davenport Industries. Wspólnie opracowali bioniczne chipy, które mieli wszczepić robotom, by te wykonywały rzeczy zbyt niebezpieczne dla ludzi, ale Douglas za plecami Donalda wszczepił bioniczne chipy trójce dzieciaków. Kiedy Donald się o tym dowiedział zabrał dzieciaki i ukrył je przed Douglasem, a sam Douglas upozorował swoją śmierć. Donald wychował dzieciaki jak swoje, wmawiając im, że to on jest ich ojcem. Wiele lat później kłamstwo Donalda wyszło na jaw, ale dzieciaki i tak traktowały go jak ojca. Wkrótce Donald pogodził się ze swoim bratem i wybudował Bioniczną Akademię, na której bioniczni nastolatkowie trenują by stać się bionicznymi superbohaterami.

TBA

UmiejętnościEdytuj

  • Inteligencja: Donald jest niezaprzeczalnym geniuszem, jest w stanie stworzyć rewolucyjną technologię.
  • Walka wręcz:Donald jest bardzo zdolny w walce wręcz.
  • Odwaga: Donald jest bardzo odważny.

SłabościEdytuj

  • Prostota: jego największa słabość. Chociaż jest zdecydowanie inteligentnym i innowacyjnym myślicielem, jego intelekt nie pozwala mu na tworzenie prostych i niezbyt złożonych urządzeń.
  • Technologia: Donald nie może wytrzymać dnia bez technologii, nie mógł nawet zrelaksować się na plaży z Tashą.
  • Zbędne wymyślanie rzeczy: Donald często wymyśla zbyt wiele niepotrzebnych rzeczy.
  • Arogancja: Donald jest bardzo arogancki, a czasami wydaje się być wręcz maniakiem.
  • Szybkie myślenie: chociaż jest inteligentny, kiedy jest przepracowany lub zdenerwowany, czasami dochodzi u niego do utraty słów.
  • Egoizm: czasami Donald jest bardzo egoistyczny.
  • Włosy: jak widać w serialu Szczury laboratoryjne, Donald ma obsesje na punkcie swoich włosów.
  • Płacz: Donald zdecydowanie zbyt często płacze jak na dorosłego mężczyzne.
  • Dziecinność: czasem Donald jest bardzo dziecinny. Można to zauważyć po tym iż lubi oglądać Świńskie Zombie lub bawił się z Adamem i Leo, gdy ci wybudowali Tyrolcie w domu.

EkwipunekEdytuj

  • Thermo blaster: Donald jest w posiadaniu bardzo potężnej broni, która miota wiązkami ognia.
  • Cyber-maska: Donald posiada Cyber-maskę, która może mu nadać dowolny wygląd.
  • Davencykl: Donald posiada bardzo szybki motocykl.
  • Helikopter: Donald jest posiadaczem bardzo szybkiego helikoptera.
  • Cyber Płaszcz: Donald przesłał je dla Jednostki.

RelacjeEdytuj

WystępyEdytuj

Sezon 1Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Donald jest ojcem dla Bree, Chase'a i dla ich braci Adama i Daniela jak ojciec, ale ich prawdziwym ojcem jest Douglas.
  • Donek lubi jeździć Hyper-windą.

GaleriaEdytuj

Szablon:GaleriaSzablon:Postacie DonaldGladiatorGif.gif Donald brał udział w konkursie fanów filmów kosmicznych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki