FANDOM

Szablon:Infobox miejsca/przedmiotu Dom Corduroyów - jest domem dla rodziny Corduroyów, składającej się z Wendy Corduroy, jej ojca oraz jej trzech braci. Znajduje się w Wodogrzmociańskim lesie.

HistoriaEdytuj

 Wnętrze domu widziane jest przez chwilę w "Mabel Zdradza Tajniki Kolorystyki". W salonie ściany, kanapa i lampa są pokryte ulubionym kolorem rodziny - flanelą. 

W "Scaryoke", sypialnia Wendy pokazana jest, gdy Stan odpalił portal.

W "Into the Bunker" pokazano zewnątrz domu oraz sypialnię Wendy, gdzie Dipper oraz rudowłosa dziewczyna oglądają razem horrory.

MieszkańcyEdytuj

ArchitekturaEdytuj

ZewnątrzEdytuj

W drzewie blisko domu wyrzeźbione jest: "R+W" (Robbie + Wendy).

Z prawej strony domu znajduje się napis: "RV". 

Dach i ściany budynku są mocno zamszone. 

WnętrzeEdytuj

Sufit w mieszkaniu jest za niski dla Męskiego Dana, który wciąż uderza w niego głową, a Wendy wciąż narzeka, że musi po nim sprzątać. 

Pokój WendyEdytuj

Ściany pokoju, podobnie jak cały dom, wykonane są z drewna. Znajduje się tam duże, drewniane łóżko zasłane żółto-pomarańczową pościelą w różne wzory. Naprzeciwko stoi komoda przykryta białym obrusem. Na niej położony jest stary telewizor, obok znajduje się stos płyt i książek oraz kolorowa lampa w kwiaty. Obok łóżka znajduje się okno, na którym wisi różnokolorowe kryształowe serce. Firany są w ulubionym kolorze Wendy. Ściany przyozdobione są różnymi plakatami oraz drewnianą sową. 

KuchniaEdytuj

Znajduje się tam metalowy, wielki piec. Obok niego stoi zielonkawa lodówka oraz drewniane szafki. Pół kuchni wytapetowana jest flanelą. Na suficie przymocowane są pale drewna, która są regularnie niszczone przez Męskiego Dana.

WystąpieniaEdytuj

Sezon 2Edytuj

Odcinki krótkometrażoweEdytuj

GaleriaEdytuj

Plik:Galeria.png

Szablon:Miejsca