FANDOM

Szablon:Infobox PostaćDoktor Evans jest szefem naukowym Davenporta. W jego rolę wcielił się Noah Whyle, a w polskiej wersji użyczył mu głosu Waldemar Barwiński.

WyglądEdytuj

Doktor Evans jest mężczyzną o ciemnobrązowych włosach i brązowych oczach. Nosi biały fartuch, podobnie jak inni naukowcy. Często zakłada na głowę hełm wikinga, dzięki któremu odbiera kanały telewizyjne.

HistoriaEdytuj

Evans mieszka samotnie w ośrodku X. Aby nie czuć się osamotnionym, stworzył sobie holograficzną żonę. Uważany jest za najlepszego z naukowców Donalda. Pomógł stworzyć Adama, Bree i Chase'a.

Doktor Evans pojawił się w odcinku Twas the Mission Before Christmas. W wyniku erupcji wulkanu sfera gamma, nad którą pracował, zaczęła ulegać zniszczeniu, co groziłoby poważnym zniszczeniem dla ludzkości. Bioniczne rodzeństwo zostało wysłane na misję ratunkową, w czasie której udało im się ograniczyć wybuch do zniszczenia jedynie ośrodka i uratować Evansa.

WystępyEdytuj

  1. Twas the Mission Before Christmas

CiekawostkiEdytuj

  • Prawdopodobnie zna Douglasa.
  • Ma holograficzną żonę.
  • On i Donald stworzyli sferę gamma.
  • Myśli, że Chase jest denerwujący, bo cały czas powtarza, że jest najmądrzejszym człowiekiem na świecie.

Zobacz teżEdytuj

Szablon:Postacie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki