FANDOM

Widzisz te odznakę.Gdzie moja odznaka?

Szablon:InfoboxBohater Darryl Parks to ojciec Chyny i Camerona i mąż Roxanny. Jest wielkokrotnie odznaczonym funkcjonariuszem policji w San Francisco. Uwielbia siedzieć przed telewizorem i zajadać przekąski. Nie traktuje swojej pracy poważnie.

OsobowośćEdytuj

Darryl bardzo kocha swoje dzieci, przez co jest nadopiekuńczy. Miał zamiar wypisać Chynę z Instytutu, ponieważ był pewien tego, że dziewczyna nie jest gotowa na liceum. Bywa również niekompetentny w swojej pracy jako oficer San Francisco, na przykład kiedy pozwolił uciec złodziejowi torebek, gdyż śmiał się z niego, że posiada torebkę, albo kiedy pozwolił uciec szpiegowi, kiedy siedział w łazience. Posiada pewnego rodzaju tendencję do traktowania Camerona kompletnie inaczej niż Chynę. Mężczyzna jest bardzo leniwy i każe dzieciom robić różne rzeczy za niego. Na przykład kiedy kazał Cameronowi przynieść mu jedzenie.

HistoriaEdytuj

  • W odcinku "Impreza" Darryl okazuje się być jedyną przeszkodą wymknięcia się Chyny na imprezę Lexi.
  • W odcinku "Konkurs naukowy" Darryl wyjątkowo pozwala Chynie obejrzeć jej ulubiony serial przed nauką do testu.
  • W odcinku "Rada uczniów" Fletcher spotyka się z Darrylem, aby mieć jego poparcie w walce o miłość Chyny.
  • W odcinku "Szpieg" Darryl wynajmuje szpiega, ponieważ podejrzewa Chynę o kradzież torebki.
  • W odcinku "Intruz" Darryl pomaga Cameronowi przygotować się do turnieju w Donkey Kinga.
  • W odcinku "Zamiana ról" Darryl pomaga Cameronowi w napisaniu wypracowania o lokalnym bohaterze, pokazując mu jak przebiega jego przeciętny dzień w pracy.
  • W odcinku "Potworna imprezka" Darryl ogląda wraz z Cameronem, Lexi i Paisley horror w czasie imprezy dla mutantów. Jednak nie jest świadom tego, że licealiści się wymknęli z domu, pozostawiając kukły.
  • W odcinku "Amerykańska Noc Talentów" Darryl zawozi Insekty i Camerona na finał Amerykańskiej Nocy Talentów w L.A.. Natomiast w drugiej części odcinka mężczyzna stara się jakoś kupić bekon z przyczepy. 
  • W odcinku "Nadzdolne Święta" Darryl śledzi Roxanne, aby dowiedzieć się, jaki prezent mu kupi.
  • W odcinku "G jak Grecja" Darryl nie jest świadom tego, że Cameron wynajął ich dom Gibsonowi.
  • W odcinku "Jezioro Łabędzie" Darryl prowadzi kursy na prawojazdy dla licealistów.
  • W odcinku "Śledztwo" Darryl przeprowadza śledztwo w sprawie zamordowania flurbota Oliwki. 

  • W odcinku "Dublerka" wspiera Chynę podczas koncertu na nocy kabaretowej, jednak nie ukrywa tego faktu, że bardziej jest podekscytowany tym, że nastoletnia gwiazda Sequoia Jones ich odwiedziła. 
  • W odcinku "Insektciątko" Darryl pomaga Chynie odnaleźć talent Sebastiana.
  • W odcinku "Rywalki" Chyna dzwoni do Darryla w sprawie pożyczki pieniędzy.
  • W odcinku "Prywatny Detektyw" Darryl porzuca pracę jako oficer San Francisco na spełnianie swoich marzeń. Zakłada swoją własną agencję detektywistyczną.
  • W odcinku "Życiowa szansa" Darryl nie potrafi się pogodzić z rozstaniem z Chyną na rok i wyrusza z nią w trasę incognito jako kierowca ciężarówki, Gus.

RelacjeEdytuj

Chyna Parks (1999-Teraz; córka)Edytuj

Chyna jest jego córką, a on zrobi wszystko by ją chronić. Kocha ją tak bardzo jak prawdziwy ojciec może kochać swoje dziecko. Od zawsze był z niej dumny z powodu jej wszystkich osiągnięć. Zobacz Dayna.

Cameron Parks (1996-Teraz; syn)Edytuj

Cameron jest jego synem. Cameron wydaje się być w bardzo bliskiej ojcowsko-synowskiej relacji. W odcinku "Rada uczniów" chłopak przyznał, że bardzo kocha swojego ojca i brakowało mu spędzania z nim czasu. Zobacz Darron.

Roxanne Parks (Niewiadomo- Teraz; żona)Edytuj

Są małżeństwem. Roxanne otrzymała obrączkę od niego z biura sprzedaży dowodów. Zobacz Doxanne.

CiekawostkiEdytuj

  • Z odcinka "Amerykańska Noc Talentów" dowiadujemy się, że boi się latania samolotem.
  • W odcinku "Nadzdolne Święta" dowiadujemy się, że Darryl ma tendencję do kaleczenia się przy rozwieszaniu świątecznych ozdób.
  • W odcinku "Nadzdolne Święta" wspomniane jest, że jego najulubieńszą restauracją jest kafeteria w szpitalu.
  • Jest nadopiekuńczy względem Chyny i Camerona.
  • Używa Camerona w dziwny sposób: jako blender, kubek i rozmrażarkę mięsa.
  • Jest fanem bekonu i bekonowych przyczep.
  • W odcinku "Prywatny Detektyw" dowiadujemy się, że Darryl w dzieciństwie nie mógł używać słowa "masło", ze względu na za dużą ilość kalorii w tym produkcie. Zamiast tego mówi na to "sos popcornowy".
  • On i Roxanne umówili się na dwójkę dzieci.

Galeria Edytuj

Szablon:Insekty

Więcej z Fandomu

Losowa wiki