FANDOM

Szablon:Charakter Darlene - pracownik Góry Tajemnic. Jest "pająko-człowiekiem" i jest jedynym znanym potworem nie mieszkającym w obrębie Wodogrzmotów Małych.  

HistoriaEdytuj

"Roadside Attraction" Stan uczył Dippera, jak należy podrywać dziewczyny. Z tej okazji chciał pokazać mu, jak to się robi w praktyce, więc podszedł do Darlene, która sprzedawała bilety w kasie. Gdy poprosił o jej numer telefonu, zaproponowała mu wspólną wycieczkę po Górze Tajemnic. W czasie drogi wypełnionej komplementami o Stanie usiedli na ławce, gdzie Darlene pokazała swoje prawdziwe oblicze - przeobraziła się w pająka i uwięziła mężczyznę w sieci. Kiedy dzieci uwolniły Wujka, zaczęła ich ścigać. Dopadła ich w kolejce. Oplotła cały wagon siecią, ale dzięki pomyśle Cuksy została przygnieciona przez gigantycznego buta należącego do statuy drwala stojącej na wejściu do Góry Tajemnic.

WyglądEdytuj

Plik:S2e16 darlene w prawdziwej postaci.png

Kiedy jest w przebraniu jako kobieta, Darlene ma opaloną skórę z jaśniejszymi miejscami na twarzy, gdzie były jej okulary, oraz w miejscu, gdzie miała ramiączka. Ma blond włosy i brązowe znamiona na lewym ramieniu. Nosi czarne spodnie, wściekłoróżową bluzkę i buty, czerwone, wielkie okulary przeciwsłoneczne i kolczyki w kształcie łapaczy snów. Ma również jasnoróżową szminkę oraz pomalowane oczy w kolorze morza. 

Plik:Pobrane (3).jpg

CharakterEdytuj

Darlene umie zawrócić mężczyznom w głowach - prawi im komplementy i umie z nimi flirtować. Jako pająk jest całkowicie inna i zależy jej tylko na przerobieniu ofiary na nowy eksponat/mumię, lub go po prostu zjeść.

WystąpieniaEdytuj

Sezon 2Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Darlene zawija ludzi w sieć i przerabia ich w mumię. To wyjaśnia, jak do wystawy "Muzeum Mumii" codziennie przybywają nowe eksponaty.
  • Jej słabości to: ogromna szklanka, ogromna gazeta i ogromny but.

Szablon:Potwory

Więcej z Fandomu

Losowa wiki