FANDOM

Czesio Zadoluks (w oryginalnej wersji Rusty Rust-eze) postać z serii Auta. Wraz ze swoim bratem Wiesiem prowadzi firmę Zadoluks.

Opis Edytuj

Oficjalna biografia Edytuj

,,Czesio i jego brat Wiesio stworzyli małe imperium przemysłowe - a zaczynali w Bostonie w garażu swojej mamusi. Od tej pory minęło piętnaście lat i przez ten czas mogła podziwiać, jak rodzinny interes rozrasta się w sieć fabryk w całym kraju. Mama Wiesia i Czesia twierdzi, iż jest ogromnie dumna ze swoich chłopaków, ale ma nadzieję, że kiedy znów wpadnie im do głowy jakiś pomysł, tym razem jednak oszczędzą jej garaż."

Osobowość Edytuj

Czesio jest miły, pomysłowy, pracowity i dowcipny. Ma dystans do siebie. Wie co się w życiu naprawdę liczy.

Wygląd Edytuj

Czesio ma zielony wyblakły kolor karoserii. Ma lekko zniszczony dach i szary zderzak. Czesiek ma brązowy kolor oczu.

Historia Edytuj

Początki Edytuj

Czesio z Wiesiem stworzyli swoje małe imperium przemysłowe w Bostonie w garażu swojej mamy.

Zygzak Edytuj

Bracia znaleźli sobie samochód wyścigowi - Zygzaka McQueena.

Przemowa Zygzaka Edytuj

Zygzak nie był zadowolony ze swojego sponsora. Maniek jednak włożył swoją przyczepę do namiotu Zadoluks. Zygzak chciał niezauważony przez nikogo jakoś dojechać. Jednak wraki zauważyły go. Czesio z Wiesiem akurat opowiadali żarty. Ucieszyli się na widok Zygzaka i poprosili go o przemowę. Ten niechętne wygłosił ją, po czym wjechał do przyczepy.

Zniknięcie Zygzaka Edytuj

Gdy Zygzak w tajemniczy sposób zniknął, Czesio z Wiesiem powiedzieli że nie wiedzą o co chodzi.

Po wyścigu w Kalifornii Edytuj

Czesio z Wiesiem byli dumni że Zygzak pomógł Panu Królowi.

Sprzedanie firmy Edytuj

Czesio z Wiesiem parę lat później sprzedali swoją firmę Sterlingowi

Ciekawostki Edytuj

  • On z Wiesiem są parodią braci Toma i Raya Magliozzi. Również i oni w oryginalnej wersji podkładają im głosu.
  • Robert Rozmus, aktor który w polskim dubbingu podłożył głosu Czesiowi często pracuje z Piotrem Gąsowskim- aktorem który w polskim dubbingu podłożył głosu Wiesiowi.
  • Mimo iż on z Wiesiem są wymieniani jako właściciele firmy, to Czesio wydaje się być trochę ważniejszy od Wiesia.
  • Nazwa jego firmy wzięła się od nazwiska Czesia i jego brata Wiesia- Zadoluks.

Galeria: Edytuj

Zobacz też Edytuj

Auta
[[Plik:{{{Grafika1}}}|100x150px]]
Media:
Postacie:

Miejsca:
[[Plik:{{{Grafika2}}}|100x150px]]

Więcej z Fandomu

Losowa wiki