FANDOM

Szablon:Infobox EpisodeCrush, Chop and Burn to pierwszy i drugi odcinek pierwszego sezonu serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 27 lutego 2012 roku w USA i 26 maja 2012 (część 1) oraz 16 czerwca 2012 roku (część 2) roku w Polsce na kanale Disney XD. Jest to dwuczęściowy odcinek.

OpisEdytuj

Część 1Edytuj

Leo poznaje trzech nastolatków mających specjalne supermoce: Adama, Bree i Chase'a, którzy mieszkają w tajnym laboratorium w piwnicy. Leo bierze trio do szkoły, ale kiedy nie są w stanie zapobiec używaniu swoich specjalnych umiejętności, Davenport postanawia wysłać je z daleka do tajnego laboratorium.

Część 2Edytuj

 Davenport wysyła Adama, Bree i Chase'a z daleka do tajnego laboratorium, ale oni oszukują i podstawiają mu roboty, które sam wykonał. Tasha i Davenport odesłali "roboty" do recyklingu, a Leo leciał im na pomoc.

StreszczenieEdytuj

Donald Davenport wnosi na rękach nowopoślubioną Tashę do swojego domu, a za nimi wchodzi Leo. Davenport przedstawia nowej rodzinie interaktywną telewizję 3D i Edzia. W poszukiwaniu swojego pokoju, Leo przypadkowo otwiera ukrytą windę prowadzącą do laboratorium. Słysząc głosy, chłopak ukrywa się za beczkami. Okazuje się, że hałas powodują Adam, Bree i Chase. Po chwili trójka odkrywa Leo i wszyscy zaczynają krzyczeć.

Plik:EP1 5.png
Wystraszony Leo woła matkę. Davenport wyjaśnia im, że Adam, Bree i Chase to jego najnowszy projekt "nadludzie". Mówi też, że mają supermoce - Adam jest super silny, Bree mega szybka, a Chase jest bardzo inteligentny. Donald pokazuje też rodzinie specjalne kapsuły, w których jego bioniczne dzieci śpią, jedzą i myją się.

Później Donald ćwiczy z Chasem. Po chwili mężczyzna wychodzi, a Leo postanawia spakować się do szkoły. Adam, Bree i Chase mówią mu, że chcą zobaczyć, jak tam jest. Chłopak postanawia wziąć ich ze sobą, wcześniej wyłączając Edzia.

W szkole, Adam, Bree i Chase są bardzo podekscytowani i zwracają na siebie uwagę. W czasie w-f'u Adam pomaga Leosiowi w zyskaniu reputacji i pomaga mu trafić piłką do kosza z połowy boiska.

Plik:EP1 12.png
W domu, Davenport włącza Edzia i dowiaduje się od niego, że dzieci poszły do szkoły. Razem z Tashą idzie po nich. Po lekcji Adam aktywuje laserowy wzrok, gdy jest dręczony przez maskotkę, przez co powoduje w szkole zamieszanie. Gdy przychodzi Donald, zabiera dzieciaki do domu.

Davenport jest zły na dzieciaki. Zakazuje Leo wchodzenia do laboratorium i każe Adamowi, Bree i Chase'owi iść na dół. Kiedy Donald i Tasha wychodzą na romantyczną kolację, Leo organizuje w domu imprezkę. Kiedy małżeństwo wraca z kolacji, wściekły Davenport mówi, że przeniesie Adama, Bree i Chase'a do innego ośrodka, z dala od domu, i każe im się pakować.

Adam, Bree i Chase nie mogą uwierzyć, że jest to ich ostatni dzień w domu, i wspominają historię z młodości: młodszy Davenport czyta szczurom historię o powstaniu baterii. Kiedy kończy, Adam łatwo unosi krzesło, na którym siedzi, przez co upuszcza książkę. Bree bierze ją i super szybkością ucieka, podnosząc kurz, który powoduje, że Chase kicha swoim "smarkowym działem" na Donalda.

Davenport zastępuje ich robotami, ale w laboratorium Leo odkrywa, że są to prawdziwe szczury laboratoryjne. Chase mówi, że powiedział kierowcy, że czegoś zapomniał i zamienili się miejscami ze swoimi robo-sobowtórami. Następnego dnia rano podczas śniadania, Davenport i Tasha dyskutują o wysłaniu robotów do recyklingu. Prawdziwe szczury laboratoryjne zostają przesłane do centrum recyklingu, a Tasha i Donald nie wierzą Leosiowi, gdy stara się wyjaśnić, że są oni prawdziwi. W centrum recyklingu, Adam, Bree i Chase współpracują, aby przejść znajdujące się tam przeszkody. Gdy dochodzą do wyjścia, przybywający na ratunek Leo pojawia się na początku "toru przeszkód" i krzyczy o pomoc, gdy wszystkie przeszkody ponownie zaczynają działać. Szczury laboratoryjne wracają do niego, a gdy chcą ponownie przejść cały tor, Leo wyłącza przeszkody znajdującym się w pobliżu przyciskiem, którego wcześniej nie zauważyli.

W domu, Davenport oskarża Adama, Bree i Chase'a o stworzenie niebezpieczeństwa. Postanawia dać im jednak kolejną szansę i stają się częścią rodziny.

ObsadaEdytuj

GłównaEdytuj

NawracającaEdytuj

GościnnaEdytuj

  • Cody Christian jako Kavan
  • Gage Creamer jako młody Adam
  • Calista Loter jako młoda Bree
  • Drew Cullen jako młody Chase

CytatyEdytuj

Szablon:DialogSzablon:DialogSzablon:DialogSzablon:Dialog Szablon:DialogSzablon:DialogSzablon:DialogSzablon:DialogSzablon:DialogSzablon:DialogSzablon:DialogSzablon:Dialog

SupermoceEdytuj

UsterkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jest to pierwszy i jedyny dwuczęściowy odcinek w pierwszym sezonie.
  • Ten odcinek nie posiada polskiej nazwy.
  • To pierwszy i drugi odcinek Szczurów laboratoryjnych.
  • W tym odcinku Adam i Bree użyli swoich supermocy przy ludziach, jednak nikt tego nie dostrzegł.
  • W tym odcinku zostały wprowadzone pierwsze supermoce: super siła, super szybkość, super inteligencja, pole siłowe i laserowy wzrok.
  • W tym odcinku pojawiają się pierwsze usterki: ognisty wzrok i nadwrażliwy słuch.
  • W tym odcinku pojawiają się młodsze wersje Adama, Bree i Chase'a.
  • W tym odcinku pojawiają się robotyczne wersje Adama, Bree i Chase'a.
  • W tym odcinku zostaje wprowadzona nowa supermoc, naukowa wizja.
  • W tym odcinku zostają wprowadzone nowe usterki: plazmowe granaty i smarkowe działo.
  • Jest to pierwszy odcinek, w którym Adam, Bree, Chase i Leo prawie giną.
  • Jest to pierwszy dwuczęściowy odcinek bez wrogów i scen walki. Następny to Lab Rats: On The Edge.

Link do odcinkaEdytuj

Zobacz teżEdytuj

Szablon:Odcinki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki