FANDOM

Szablon:Infobox EpisodeCommando App to trzeci odcinek pierwszego sezonu serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 5 marca 2012 roku w USA i 17 czerwca 2012 roku w Polsce na kanale Disney XD.

OpisEdytuj

W pierwszym dniu szkoły wszystko idzie źle, gdy Chase ma do czynienia z piłkarzem i aktywuje swój "tryb machopodobny". Tymczasem Donald stara się pracować w swoim laboratorium, ale Edek wciąż mu przeszkadza.

StreszczenieEdytuj

W laboratorium, Davenport przygotowuje dzieciaki na pierwszy dzień w szkole. Boi się jedynie o Chase'a i jego tryb machopodobny. Donald wyjaśnia Leosiowi, że w obliczu zagrożenia aktywuje ten tryb i zmienia się w brutalnego i nieustraszonego Brutala. Leo, Adam i Bree przysięgają chronić Chase'a przed jego swojego alter-ego i Davenport puszcza ich do liceum.

W szkole, Leo pokazuje rodzeństwu panią dyrektor. Na stołówce, Adam i Chase zajmują miejsce footballistów z drużyny. Ich przywódca, Trent, przypadkowo aktywuje u Chase'a tryb machopodobny. Brutal z łatwością przepędza gości z drużyny, przez co imponuje innym uczniom. Na przerwie, Brutal dostaje od uczniów VIP-kartę, ale dezaktywuje się i Chase wraca do normalności. Leo, Bree i Adam chcą odzyskać Brutala, prowokując Chase'a, ale bezskutecznie.

Tymczasem Davenport idzie popracować w laboratorium, ale w salonie zatrzymuje go Edek. Komputer chce zagrać z nim w dwa ognie, na co Donald niechętnie się zgadza, gdyż Edzio oszukuje. Po krótkiej grze z oszustem mężczyzna odchodzi. Podczas pracy, Edek przeszkadza Donaldowi w pracy, przez co mężczyzna zakleja go karteczkami. Chcąc go przeprosić, Donald tworzy dla niego dziewczynę.

W szkole, Chase chce przeprosić Trenta za poniżenie go. Zatrzymuje go pani Perry i podczas rozmowy z nią chłopak ponownie aktywuje Brutala i zaczyna kłócić się z dyrektorką. Nauczycielka proponuje brutalny mecz footballu między Davenportami a szkolną drużyną, po którym zwycięski zespół zgarnie "coolerski" stolik.

Na boisku Leo wyjaśnia Adamowi, Bree i Brutalowi zasady gry w football. Po zaciętej walce, Davenportowie przegrywają, mimo używania swoich supermocy w meczu, kiedy Chase wyłącza tryb machopodobny. Mimo to są z siebie dumni.

ObsadaEdytuj

GłównaEdytuj

NawracającaEdytuj

GościnnaEdytuj

CytatyEdytuj

Szablon:DialogSzablon:DialogSzablon:DialogSzablon:Dialog

SupermoceEdytuj

UsterkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Ten odcinek, podobnie jak dwa poprzednie, nie posiada polskiej nazwy.
  • W tym odcinku po raz pierwszy i jedyny w sezonie pierwszym Chase aktywuje tryb machopodobny.
  • W tym odcinku po raz pierwszy pojawia się Brutal.
  • Jest to pierwsze pojawienie się pani Perry pomijając odcinek Crush, Chop and Burn (część 1), gdzie słyszeliśmy tylko jej głos.
  • W tym odcinku Szczury oficjalnie idą do szkoły.
  • W tym odcinku pojawia się retrospekcja z wydarzeń przed wprowadzeniem się Leo i Tashy.
  • Prawdobodobnie polska nazwa brzmi tryb machopodobny.
  • W poprzednim odcinku były takie same supermoce.

BłędyEdytuj

  • Kiedy Brutal wycisnął na Trenta i jego kolegów babeczki, jego ręce były całe w czekoladzie, jednak w kolejnej scenie były całe czyste.

Link do odcinkaEdytuj

Zobacz teżEdytuj

Szablon:Odcinki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki