FANDOM

Uwaga! Ten artykuł jest o Tadku w postaci przedmiotu, nie postaci! Jeśli chcesz zobaczyć artykuł o nim jako postaci kliknij tu.
Pizza-planet-truck.jpg

Ciężarówka Pizza Planet (w oryginalnej wersji Pizza Planet Truck) samochód pojawiający się w większości filmów Pixara.

Opis Edytuj

Samochód Pizza Planet tylko w franczyzie Auta jest postacią ożywioną. W reszcie filmów pojawia się po prostu jako przedmiot.

Wygląd Edytuj

Tadek jest żółtym lekko zardzewiałym samochodem. Z tyłu ma białą powłokę. W środku fotele ma kolor brązowego. Na dachu ma sztuczną mała czerwono-białą rakietę z napisem ,,Pizza Planet". Na drzwiach również ma napis ,,Pizza Planet". Tadek ma niebieski kolor oczu.

Historia Edytuj

Toy Story Edytuj

Chudy i Buzz zauważają go na stacji benzynowej. Wchodzą do niego bo wiedzą że ten jedzie w kierunku Pizza Planet.

Toy Story 2 Edytuj

To do niego wsiadają Buzz, Cienki, Rex, Hamm i pan Bulwa by dogonić samochód Ala i jednocześnie uratować Mustanga, Chudego i Jessie. Przy okazji pan Bulwa ratuje trzech zabawkowych kosmitów.

Iniemamocni (gra wideo) Edytuj

Jeździ po jezdni.

Auta Edytuj

Pojawia się na wyścigu w Los Angeles na trybunach.

Wall-e Edytuj

EVE w nim szuka rośliny.

Auta 2 Edytuj

Pojawia się po raz pierwszy w programie telewizyjnym który leci przed Mel Dorado Show. Następne widać go na wyścigu w Chłodnicy Górskiej.

Merida waleczna Edytuj

Jego figurka wyrzeźbiona jest w drewnie.

Toy Story 3 Edytuj

Na jego zderzaku siedzą Tuliś, Bobo i klaun.

Ciekawostki Edytuj

  • W serii Auta pojawia się jako postać ożywiona - Tadek.
  • Ciężarówka Pizza Planet pojawiła się jak na razie we wszystkich pełnometrażowych filmach z franczyzy Toy Story.
  • Jedyny pełnometrażowy film Pixara w którym nie pojawiała się ciężarówka Pizza Planet to Iniemamocni.

Galeria Edytuj

Zobacz także: Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki