FANDOM

Szablon:InfoboxObsadaChris Wylde to pseudonim sceniczny amerykańskiego aktora i komika, który urodził się 22 sierpnia 1976 roku w Hackettstown, New Jersey jako Christopher Scott Noll. W serialu gra Pana Marceu.

Wczesne lataEdytuj

Chris Wylde wychowywał się w Belvidere, New Jersey, a następnie w wieku 7 lat przeniósł się do Werony, New Jersey. Obaj jego rodzice byli ministrami Zjednoczonego Kościoła Metodystycznego.

W wieku 10 lat Chris uczęszczał do Saint Thomas Choir School na Manhattanie. Śpiewał wtedy w chórze chłopięcym St Thomas oraz z Carly Simon w piosence „Let the Rover Run”, która wygrała akademicką nagrodę za najlepszą oryginalną piosenkę do filmu „Pracująca dziewczyna”, Złoty Glob w tej samej kategorii (1989) i Nagrodę Grammy za najlepszą napisaną piosenkę specjalnie do filmu (1989).

Po tym jak wyprowadził się do Allendale, New Jersey, uczęszczał do Nothern Highlands Regional High School od 1990 do 1994, gdzie występował w wielu sztukach i musicalach. Będąc w liceum niechlubnie włamał się do szkolnego studia telewizyjnego i przekazał piracki sygnał telewizyjny do publicznej stacji radiowo telewizyjnej.

Od 1994 do 1998 uczęszczał do amerykańskiego uniwersytetu w Waszyngtonie, D.C. i otrzymał licencjat do przedstawień teatralnych. Zagrał główne role w kilku sztukach i musicalach jak rownież w improwizatorskiej grupie kabaretowej „Mission: IMPROV-able”. Prowadził swój własny, nocny talk show „Midnight with Chris Noll” na uniwersytowej stacji radiowo telewizyjnej ATV. Ustanawia on nadal rekord za najdłużej działający program komediowy w historii stacji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki