FANDOM

Szablon:Infobox EpisodeChore Wars (pl. Wojny porządkowe) to czternasty odcinek pierwszego sezonu serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 12 lipca 2012 roku w USA i 22 września 2012 roku w Polsce na kanale Disney XD.

OpisEdytuj

Szczury laboratoryjne poza poważnymi misjami mają też wartość jako kury domowe: mają właśnie nowy pomysł na zarabianie pieniędzy - będą sprzątać i na tym zarabiać, wyręczając w tym Leo. Wkrótce jednak może przemienić się to w prawdziwe porządkowe wojny! Bo w końcu, co można nieustannie sprzątać nawet w ogromnym domu, będąc superbohaterem? Czas wymyślić nowe sposoby na szybkie zarobienie kasy, bo przecież jak żyć bez niej skoro, co chwilę chce się coś nowego kupować?

StreszczenieEdytuj

Leo dowiaduje się, że nie może wydać pieniędzy z czyszczenia łazienki na obejrzenie najnowszego filmu "Świńskie Zombie". Daje więc resztę swoich obowiązków Adamowi, Bree i Chase'owi, którzy chcą po raz pierwszy zarobić pieniądze. Wkrótce chcą więcej pieniędzy, ale Tasha mówi, że nie ma już co czyścić, ponieważ wyczyścili wszystko w 3 minuty. Tak więc, w nadziei na zyskanie więcej kasy, szczury laboratoryjne organizują domową wyprzedaż, ale przypadkowo sprzedają zabytkowe pudełko na biżuterię babci Tashy, które Davenport chciał odnowić dla swojej żony.

Tymczasem Leo jest przygnębiony, że nie może zobaczyć filmu, więc okłamuje ojca, który także chce go zobaczyć, że nikt nie chce go zabrać na seans, dlatego też idą razem.

ObsadaEdytuj

GłównaEdytuj

NawracającaEdytuj

CytatyEdytuj

Szablon:DialogSzablon:DialogSzablon:DialogSzablon:Dialog

CiekawostkiEdytuj

  • W odcinku Crush, Chop and Burn (część 1) Adam skarżył się, że Leo ślini jego skarpetę. Ale w tym odcinku, Chase powiedział, że Adam nie nosi skarpetek.
  • Gdy szczury laboratoryjne dostały pieniądze, Chase powiedział, że jest warty 7 dolarów. Jednak kupował on rzeczy, które są warte dużo więcej niż 7 dolarów.
  • Chase po raz pierwszy używa magnetyzmu.

Link do odcinkaEdytuj

Zobacz teżEdytuj

Szablon:Odcinki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki