FANDOM

Charlotte "Charlie" Duncan ( grana przez Mia Talerico ) jest czwartym dzieckiem Boba i Amy Duncanów oraz młodszą siostrą : PJ'a, Teddy i Gabe,a  starszą siostrą dla Toby'ego.

Przeważnie przedstawiana jest jako szczęśliwa i rzadko płacząca dziewczynka. Jej najstarszy brat PJ pokazuje, że dba o nią głęboko w przeciwieńswie do Gabe'a, który również ją kocha ale czuje się porzucony i jest o nią zazdrosny. Jej starsza siostra Teddy kręci dla niej video pamiętnik z nadzieją że to pomoże Charlie w problemach jakie spotkają ją gdy będzie nastolatką. Jej mama Amy twierdzi że jest najsłodszym bobasem na świecie. Rodzice pracując starają poświęcić jej i innym swoim dzieciom dużo czasu. Nieustannie przysparza kłopotów swoim rodzicom i rodzeństwu, choć robi to z wielkim wdziękiem. Chociaż jeszcze tego nie wie będzie potrzebować dużo szczęścia, by przetrwać w rodzinie Duncanów.

Podczas wakacji u dziadków w Californi rodzina dowiaduje się że Amy jest w ciąży a Teddy oznajmia że Charlie nie będzie najmłodszym dzieckiem w rodzinie Duncan. Na swoje trzecie urodziny dostała prezent od rodziców, którym był jej młodszy brat - Toby. Charlie chciała dać na imię swojej młodszej siostrze ,,Krówka", a braciszkowi ,,Hot-Dog".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki