FANDOM

Szablon:Aktor infobox |} Carly Rae Jepsen (ur. 21 listopada 1985) – kanadyjska piosenkarka i wykonawczyni piosenki autorskiej z Kolumbii Brytyjskiej. W 2007 roku zajęła trzecie miejsce w kanadyjskiej edycji Idola oraz wyruszyła z tym programem w trasę koncertową zatytułowaną Canadian Idol Top 3. Krótko po odpadnięciu z Idola podpisała kontrakt z wytwórnią Fontana i MapleMusic, dzięki którym 30 września 2008 roku wydała album Tug of War. Trzy lata później wydała singiel "Call Me Maybe", który został wydany przez 604 Records i znalazł się na jej debiutanckiej mini płycie Curiosity, wydanej 14 lutego 2012 roku. Kompozycja okazała się wielkim sukcesem komercyjnym, osiągając pierwszą pozycję w notowaniach Billboard Hot 100, Canadian Hot 100, UK Singles Chart, ARIA Chart, YouTube 100 oraz Irish Singles Chart. W 2012 roku Jepsen podpisała kontrakt z wydawnictwem muzycznym Interscope Records. Wystąpiła w serialu Taniec rządzi w odcinku "Bibliotekarka rządzi" w roli samej siebie i wykonała piosenkę "Sweetie".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki