FANDOM

Can I Borrow the Helicopter? (pl. Pożyczysz helikopter?) to dziesiąty odcinek pierwszego sezonu serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 14 czerwca 2012 roku w USA i 1 września 2012 roku w Polsce na kanale Disney XD.

OpisEdytuj

Bree dostaje własny pokój, a Adam i Chase są podekscytowani faktem, że mają laboratorium tylko dla siebie. Ale sprawy wymykają się spod kontroli. Tymczasem Leo pożycza helikopter Donalda, aby zaimponować Janelle.

StreszczenieEdytuj

W laboratorium Bree rozmawia przez telefon z Caitlin o jej rozstaniu z chłopakiem, ale Adam i Chase ciągle przeszkadzają jej. Nie mogąc już wytrzymać, dziewczyna prosi Donalda o własny pokój, ale mężczyzna się nie zgadza, więc Tasha oddaje jej swój pokój. Chłopaki są podekscytowani faktem, że mają laboratorium tylko dla siebie.

Później Leo i Donald grają na trójwymiarowym ekranie. Po zabawie, Dooley rozmawia z ojcem o Janelle, w której zakochał się. Davenport opowiada synowi o helikopterze, którym zabrał Tashę na pierwszą randkę. Po rozmowie Leo prosi Donalda, by nikomu o tym nie mówił.

W laboratorium Chase medytuje, gdy nagle rozprasza go Adam ze swoim nowym fotelem, w którym mieszka szczur. Wściekły Chase postanawia podzielić lab na pół. Tymczasem Bree rozmawia z Caitlin w swoim nowym pokoju. Po chwili wchodzi Tasha z odkurzaczem, przez co przeszkadza w rozmowie. Potem ponownie przeszkadza Bree, przybijając gwóźdź i wtrącając się do rozmowy.

Później Donald zwierza się Tashy z rozmowy z Leo. Podekscytowana kobieta postanawia pomóc synowi i zaprasza Janelle do domu po ciastka dla jej matki. Tasha mówi im, że je zjadła, i prosi ich, by upiekli je razem. Zaczynając coś podejrzewać, Janelle wychodzi, a kiedy pojawia się Donald, Leo jest zły na niego za wyjawienie tajemnicy.

Smutny Leo idzie do labu szukając jakiegoś wynalazku, dzięki któremu będzie mógł zaimponować Janelle. Kiedy Adam chce wejść na połowę Chase'a, ten aktywuje niewidocznę barierę elektryczną i razi prądem brata, a także przypadkowo siebie. Kiedy Davenport godzi się z Leo, również pada ofiarą bariery.

Rano, kiedy Bree śpi, Tasha budzi ją myjąc jej kapsułę. Później ponownie narusza jej prywatność, wchodząc do kapsuły. W szkole Leo pokazuje Janelle wirtualną trampolinę.

Później Adam wchodzi do laboratorium ze swoim nowym koniem. Wściekły Chase idzie do pokoju Bree i prosi ją o powrót. Dziewczyna zgadza się, gdyż nie może już wytrzymać z Tashą.

Próbując wynagrodzić Leośkowi zdradę tajemnicy, Donald daje mu helikopter, by mógł zabrać nim Janelle. Leo udaje przed swoją miłością pilota, mimo że kieruje Davenport.

ObsadaEdytuj

GłównaEdytuj

NawracającaEdytuj

CytatyEdytuj

Szablon:DialogSzablon:DialogSzablon:Dialog

CiekawostkiEdytuj

  • Okazuje się, Donald ma ze 14 pokoi, w tym pokój bilardowy, pokój z samochodzikami, pokój z automatami, pokój surfingowy i pokój z lustrami, który nazywa pokojem "Lubię się".
  • Jest to pierwszy odcinek, którego tytuł jest pytaniem (drugi to Dude, Where's My Lab?).
  • To pierwszy występ Janelle.

Link do odcinkaEdytuj