FANDOM

Szablon:Infobox PostaćCaitlin to uczennica liceum Mission Creek i najlepsza przyjaciółka Bree. W jej rolę wciela się Michaela Carrozzo, a w polskim dubbingu podkłada jej głos Dominika Sell (w 25. odcinku Aleksandra Kowalicka).

WyglądEdytuj

Caitlin to nastolatka o długich, prostych, brązowych włosach i niebieskich oczach. W drugim sezonie okazuje się, że jest prawie ślepa bez okularów, ale rzadko je nosi, gdyż inni uważają ją wtedy za dziwną.

HistoriaEdytuj

Caitlin po raz pierwszy pojawia się w odcinku Death Spiral Smackdown. Dziewczyna zaprzyjaźnia się z Bree, ale później, kiedy Chase kontrolował swoją siostrę za pomocą wentylu bezpieczeństwa, zaczęła nazywać ją dziwną. Później godzą się.

W odcinku Night of the Living Virus Bree zaprosiła Caitlin, Stephanie i inne przyjaciółki na domową imprezkę. W trakcje odcinka najadła się strachu, kiedy wirus Teddy demolował dom, ale na końcu powiedziała, że było to fajne.

Caitlin powraca w drugim sezonie w odcinku Robot Fight Club. Bree przypadkowo używa przy niej swojej super szybkości i każe Adamowi z nią chodzić, by sprawdzić, czy nic nie widziała. Później okazuje się, że bez okularów nic nie widzi, a zachowywała się dziwnie w obecności Adama, w którym się kocha.

W odcinku Llama Drama Leo i Bree pomagają Caitlin w konkursie domino, jednak za jej obsesyjne rządzenie się rodzeństwo postanawia się na niej zemścić, samemu startując w zawodach. Ostatecznie wygrali, a Caitlin zajęła drugie miejsce.

Caitlin pojawia się w trzecim sezonie w odcinku Zip It, gdzie okazuje się, że pracuje w sklepie "Technikowo". Dzięki niej w placówce zostaje zatrudniona Bree. Jednak w odcinku Not So Smart Phone zostaje zwolniona przez Scotta.

Caitlin powraca w odcinku Alien Gladiators, gdzie chce się dostać na zlot fanów Kosmicznych gladiatorów. W efekcie tego ona, Bree, Adam i Chase trafiają do aresztu.

Caitlin ponownie pojawia się w odcinku Forbidden Hero w czwartym sezonie. Przybywa na bioniczną wyspę w odwiedzinach. Bob się z niej zakochuje, ona zaś jest tym zachwycona. Wkrótce zaczęła walczyć z Bree o Boba, gdyż Bree chciała by Bob był zakochany właśnie w niej.

Osobowość i cechy charakteruEdytuj

Caitlin jest najlepszą przyjaciółką Bree. Dziewczyna często daje Caitlin rady przez telefon dotyczące związków. Wydaje się, że dba o swoją reputację, co widać, kiedy "olewała" Bree, gdy ta dziwnie się zachowywała, a także nie nosi okularów, gdyż inni uważają ją wtedy za dziwną. W odcinku Night of the Living Virus okazuje się, że, podobnie jak Bree, jest dobra w pluciu, i razem ze swoją przyjaciółką plują za kołnierz Stephanie, której nie lubią.

W sezonie drugim Caitlin obsesyjnie podkochuje się w Adamie, jednak później "przenosi się" na Chase'a.

WystępyEdytuj

Sezon 1Edytuj

  1. Rats on a Train (wspomniana)
  2. Death Spiral Smackdown (pierwsze pojawienie)
  3. Can I Borrow the Helicopter? (wspomniana)
  4. Night of the Living Virus

Sezon 2Edytuj

  1. Robot Fight Club
  2. Llama Drama

Sezon 3Edytuj

  1. Zip It
  2. Not So Smart Phone
  3. Three Minus Bree (wspomniana)
  4. Alien Gladiators

Sezon 4Edytuj

  1. Forbidden Hero

CiekawostkiEdytuj

  • Kiedyś przyjaźniła się z masochistką.
  • Podobnie jak Bree, Caitlin nie lubi Stephanie.
  • W odcinku Night of the Living Virus okazuje się, że ma dmuchany basen w domu.
  • Caitlin mówi, że Stephanie ogląda ubrania "swoich przyjaciółek" i "pożycza" te najlepsze.
  • Caitlin jest podobna do Harper Finkle z serialu Czarodzieje z Waverly Place, ponieważ obie były zakochane w starszym bracie głównej bohaterki i obie są jej najlepszymi przyjaciółkami.
  • W odcinku Commando App Bree wspomniała, że ma już swoją pierwszą przyjaciółkę i dostała od niej koraliki. Prawdopodobnie chodzi tu o Caitlin.

Zobacz teżEdytuj

Szablon:Postacie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki