FANDOM

Burth Burtonburger - ojciec Millie i Coopa. Burt ma brązowe włosy i okulary z czarnymi oprawkami. Nie wierzy Coopowi, że Pan Kot zrobił coś diabolicznego. Pracuje w Domu Wymiany. Z czasem widzi, że Pan Kot jest zły (ale mimo tego, i tak nie wierzy, że jest kosmitą).

Burtowi Burtonburgerowi głosu użyczył Mieczysław Morański.

HistoriaEdytuj

Przeżycia z dzieciństwaEdytuj

Jego lata młodości nie były usłane różami.Jeśli chodzi o wygląd w tamtych czasach to wyglądał podobnie do Coopa z wyjątkiem stylu ubierania i okularów.Złe chwile w życiu:

1.Stracenie samolocika - młody Burt bawił się swoim samolotem,ale ten wpadł za ogrodzenie pani Munson,która go zabrała (ostatecznie z pomocą Coopa go odzykał,ale go poświęcił,by ratować syna).

2.Naśmiewanie kolegów gdy szukał skarbu - pewnego razu Burt znalazł mapę do skarbu w swoim ogródku,a mama Lorna i Harleya (wtedy w ich wieku) i inni z jego szkoły się z tego naśmiewali (ostatecznie to później Millie go odnalazła). 3.Najgorsze urodziny - w pewne gorące urodziny Burta pani Munson założyła swój stanik i bikini,a on ijego koledzy to widzieli przez co narobili sobie fobii (ostatecznie (po pokonaniu pana Kota) jednak przezwyciężyli je).

Przemiana w szczuraEdytuj

Burt Burtonburger przekształca się w szczura w odcinku 2 sezonu o nazwie "Rat Phooey".Został napromieniowany laserem kota.Tak zaczęła się przemiana w szczura.Objawy:

1.Zaczyna lubić ser,napoje serowe,pizzę (to właściwie lubił i wsześniej),ser na grzance

2.Robi sobie posłanie z gazet w salonie

3.Zaczyna bać się kotów

4.(totalna przemiana)W samochodzie zamienia się w szczura

Oczywiście potem wrócił do normalnego wyglądu i wielkości.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki