FANDOM

Szablon:Charakter Burmistrz Brzęczyszczykiewicz (ang. Mayor Befufftlefumpter)jest samotnym, 102-letnim burmistrzem Wodogrzmotów Małych. Zmarł w odcinku "The Stanchurian Candidate".

HistoriaEdytuj

Burmistrz został z niewiadomego powodu został wychowany przez parę niedźwiedzi, a zasłynął z min.: otworzenia wieży ciśnień, oraz prawdopodobnie zapoczątkowania I wojny światowej[1]. Pomiędzy odcinkami Gideon Rises, a Scaryoke udało mu się zaaresztować Gideona.

"Northwest Mansion Mystery" przychodzi na przyjęcie do rezydencji Północnych razem z wieloma innymi ważnymi osobami. Kiedy wszedł do środka domu, zaczęły nad nim latać sępy (lub inne ptaki). Zanim zostały wygonione, powiedział, że są z nim. Kiedy duch nawiedzający miejsce imprezy nie doczekał się wpuszczenia zwykłych mieszkańców do środka, Befufftlefumpter był pierwszym z gości zamienionych w drewno. Gdy go atakował, wziął go za Śmierć, mówiąc, że od dawna na niego czeka. Preston Północny dał mu małpę pomocnika jako prezent.

"Dungeons, Dungeons and More Dungeons" rozpoczyna odbudowę zniszczonych Wodogrzmotów poprzez rozwalanie budynków kulą do niszczenia. 

W "The Stanchurian Candidate" w wiadomościach podają, że burmistrz zmarł i odbędą się wybory. Ogłoszono, że na jego cześć zostanie wykuty w skale jego pomnik, który pod koniec odcinka został częściowo zniszczony.

WyglądEdytuj

Jest on mężczyzną w podeszłym wieku i potrzebuje wózka do poruszania się. Ma on wielki, orli nos, grube, szare brwi oraz krótką białą brodę. Włosy posiada tylko po bokach głowy. Nosi oliwkową bluzkę z długimi rękawami oraz czerwono-czarny koc w kratę, lub szkocką spódniczkę. Na nosie ma okulary. Nosi również zieloną szarfę z napisem "Burmistrz".  Dookoła niego znajduje się kilka pajęczyn.

WystąpieniaEdytuj

Sezon 2Edytuj

PrzypisyEdytuj

  1. Jednak był to najprawdopodobniej żart twórców, ponieważ w chwili rozpoczęcia I wojny światowej miał ok. 5 lat, co wyklucza te spekulacje.

Szablon:Bohaterowie