FANDOM

Japoński Złomek pierwszy odcinek Bujd na resorach.

Streszczenie: Edytuj

Szeryf przyjeżdża na stację paliw Loli odpocząć. Widzi gang drogowy nie przestrzegający przepisów. Rusza za nimi. Złomek mówi że dawniej również był z importu. Zygzak mu nie wierzy i holownik zaczyna opowiadać swoją historią. Pewnego dnia jechał sobie Szosą 66. Zobaczył pewien niebieski samochód. Był to Ito-San. Złomek się spytał gdzie go podwieźć. Ito-San powiedział że to kawał drogi, lecz Złomek się tym nie przejął i przez ocean dowiózł go do Tokio. Dojechał w miejsce ulicznego gangu drogowego. Przypadkowo otarł się on o karoserię Kabuta. Ten wyzwał go na wyścig driftu. Ten się zgodził. Dwa wózki widłowe Teki i Paki ulepszyły go. Zaczął się wyścig. Początkowo Złomkowi nie szło za dobrze. Kabuto się z niego śmiał. Złomek minął Patokaa. Ten zaczął go gonić, jednak holownik zgubił policjanta. Gdy Złomek dogonił przeciwnika, ten nasłał na niego Ninja. Na szczęście zjawił się Zygzak McQueen co rozprawił się dzięki karate z wrogami. Złomek zauważył że Kabuto jest już blisko wierzy. Zygzak powiedział żeby jechał za nim. I tak jeździli w terenie budowy po śliskim podłożu. Złomek nauczył się driftować. Dźwigi patrząc się na nich przypadkowo wylewały olej z beczek i wyrzucały na nich rury. Nagle był brak drogi gdzie była dziura. Złomek nie mógł wyhamować, to Zygzak stwierdził że musi przyśpieszyć. Uderzył go w tył i wepchał do jednej z rur. Ten wyleciał jak z armaty. Kabuto już się cieszył że wygra. Nagle przed nim wylądował śmiejący się z niego Złomek. Oba uta wjechały na wieżę. Oburzony Kabuto zepchnął go z niej. Złomek jednak dzięki swojej lince i hakowi zahaczył o szczyt i się wspiął. Gdy Kabuto myślał że wygra, ujrzał Złomka na mecie. Kabutowi zdjęto tuning. Wszystkie auta zrobiły sobie niezłą imprezę. Zygzak nie może uwierzyć w opowieści Złomka. Nadjeżdża Guido mówiąc że ma tuning zrobiony który wykonany jest z opakowań. Złomek rusza i na tym się odcinek kończy.

Postacie: Edytuj

  • Złomek,
  • Zygzak McQueen,
  • Kabuto,
  • Ito-San,
  • Szeryf
  • Niunia i Dziunia,
  • Teki i Paki,
  • Kabuto Ninja,
  • Guido,
  • Lola,
  • Ogórek,
  • Roman,
  • Luigi,
  • Boost,
  • Dj,
  • Wingo,
  • Patokaa,
  • James P. Sullivan,
  • Mike Wazowski,
  • Dźwigi z Tokio,
  • Yokoza,
  • Chisaki,
  • Suki,
  • Harumi,
  • Chuki,
  • Godzilla,
  • Ichigo,
  • Cho,
  • Dziewczyny Gejsza,
  • Yojimbo,
  • Bye-Bye Car,
  • Gang drogowy,
  • Van-San,
  • Japońscy policjanci,
  • Łódki i statki,
  • Auta z Tokio.
Postacie Dubbing angielski Dubbing polski
Złomek Larry the Cable Guy Witold Pyrkosz
Zygzak McQueen Keith Ferguson Piotr Adamczyk
Kabuto Mach Tony-Kobayashi Sławomir Pacek
Ito-San Robert Ito Andrzej Blumenfeld
Szeryf Michael Wallis Krzysztof Kowalewski
Niunia Elissa Knight Julia Kołakowska
Dziunia Ellisa Knight Agnieszka Judycka
Guido Guido Quaroni ?
Cho Sonoko Konishi Joanna Pach
Reszta postaci Pete Sohn, Bob Peterson, Bob Scott, Henry Lee, Mickie McGowan, Julia Kato, Karen Huie, Jess Harnell, Jan Rabson, Danny Mann, Lori Alan. Joanna Pach, Andrzej Chudy, Cezary Kwieciński, Dariusz Odija, Jakub Szydłowski, Karol Wróblewski.