FANDOM

Brygadier Śmigły (w oryginalnej wersji Blade Ranger) jedna z ważniejszych postaci w franczyzie Auta.

Opis Edytuj

Osobowość Edytuj

  • Miły,
  • Pomocny,
  • Pracowity,
  • Odważny,
  • Dzielny,
  • Stanowczy,
  • Surowy (trochę).

Historia Edytuj

Aktorstwo Edytuj

Dawniej Brygadier Śmigły był aktorem i gwiazdą w serialu Skrzydlaty Patrol. Grał on policjanta Palikoptera. Pewnego dnia jego kumpel Nick ,,Pętla" Loopez w wyniku wypadku zmarł. Przez to Śmigły porzucił aktorstwo.

Strażak Edytuj

Brygadier Śmigły miał zamiar ratować inne pojazdy na prawdę, a nie w filmie więc w Turbockim Parku Narodowym został strażakiem.

Dusty Popylacz Edytuj

Dusty Popylacz przyleciał d Turbockiego Parku Narodowego, by został strażakiem. Widział Śmigłego w akcji. Po niej, Popylacz przedstawił się brygadierowi. Ten przejął się jakoś wielce że ma za zadanie szkolić wyścigową gwiazdę. Kazał Marusiowi przystosować go do zadań.

Poważny wypadek Edytuj

Śmigły uratował Dusty'ego z wodospadu. Następne odbył z nim szczerą i poważną rozmowę, gdzie dowiedział się tego dlaczego już się nie może ścigać. Następne obronił Popylacza przed ogniem własnym ciałem osłaniając go i chroniąc przed ogniem. Sam jednak poniósł ciężkie obrażenia i przetransportowany został do bazy.

Powrót do akcji Edytuj

Śmigły jakoś wstał i przybył na ratunek Władzi i Henrykowi. Gdy Władzia zaczęła zsuwać się z mostu, ten swoim hakiem asekurował ją. Dzięki temu Dusty mógł w spokoju napełnić swoje zbiorniki wodą i ugasić pożar wokół kamperów.

Danie Dusty'emu certyfikatowi strażaka Edytuj

Za swoje zasługi, Brygadier Śmigły dał Dusty'emu certyfikat strażaka.

Kukurydzień Edytuj

Brygadier Śmigły pojawił się pod koniec filmu Samoloty 2 na Kukurydniu.

Za kulisami Edytuj

Brygadier Śmigły zadebiutował w animowano-komputerowym filmie Samoloty 2. Głosu w angielskiej wersji użyczył mu Ed Harris, zaś w polskiej Piotr Grabowski.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki