FANDOM

Szablon:Infobox                                                   

Trochę o BryłceEdytuj

Bryłka to bardzo młodziutka elfa, dopiero niedawno zjawiła się w Nibylandii. O jej przybyciu do Przystani Elfów możemy przeczytać w książce „Elfi Pyłek i Wyprawa po Jajko”. Bryłka nie dość, że była całkiem nowym elfem, to jeszcze nie wiedziała jaki talent posiada. To było coś strasznego. Czuła się okropnie zagubiona i samotna, nie wiedziała, co ma ze sobą zrobić. Oczywiście inne elfy starały się jej pomóc, a Bryłka próbowała wszystkiego, jednak nic z tego. Żaden talent nie był dla niej. Dopiero później po tym, jak Bryłka razem z Rani i Widią uratowały Nibylandię przed zniknięciem, mała elfa odkryła jaki talent posiada. Był on całkiem nowy, nikt nigdy nie słyszał o nim i go nie posiadał. Okazało się, iż jest to odwiedzająco-ląd-klaszcząco utalentowana elfa! Dzięki swoim zdolnościom bez problemu może dostawać się do świata Niezgrabków (czyli ludzi) i sprawiać, żeby dzieci wierzyły w elfy i klaskały. Bo dobrze wszyscy wiemy, że aby Przystań Elfów mogła istnieć potrzebna jest wiara dzieci. Bryłka otrzymała bardzo odpowiedzialny talent. Z czasem nauczyła się wykorzystywać go również w Przystani Elfów. Zawsze, gdy zjawia się nowy elf, Bryłka słyszy w głowie dziwny ale przyjemny dźwięk i z łatwością może odszukać nową koleżankę lub nowego kolegę.

Książki poświęcone Bryłce:

Elfi Pyłek i Wyprawa po Jajko – Opowieść rozpoczynająca przygodę Bryłki w świecie elfów. Mała wróżka właśnie przyszła na świat i powoli poznaje obowiązujące w Przystani Elfów zwyczaje. Wyrusza na wyprawę by ratować swój nowy dom i cały czas próbuje odnaleźć swój tajemniczy talent.

Bryłka i motyle – Elfy wciąż proszą Bryłkę o pomoc. Wróżka nie potrafi nikomu odmówić, choć często wolałaby robić zupełnie co innego! Niespodziewanie otrzymuje nowe zadanie: ma się opiekować stadem motyli. Kłopot w tym, że nigdy tego nie robiła! Nie ma pojęcia o ich zwyczajach. Kiedy Bryłka odkrywa, jakie naprawdę są motyle, zaczyna się prawdziwa przygoda.

Nagroda Bryłki – W Przystani Elfów nadszedł dzień Wielkich Igrzysk. Każdy talent bierze udział w swoich zawodach. Bryłka jest jedynym przedstawicielem swojego talentu, więc nie ma z kim współzawodniczyć. Postanowiła, więc wziąć udział we wszystkich zawodach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki