FANDOM

W obliczu jakiegokolwiek zagrożenia Chase przechodzi na tryb machopodobny i zmienia się w prymitywnego jaskiniowca. Nazwałem go sobie Brutal. To odruch tego typu: walcz albo uciekaj, tylko odrzuciłem taką opcję, bo po co komu taka opcja, i zastąpiłem ją dawką testosteronu - coś w rodzaju diabła tasmańskiego połączonego z Batmanem, rekinem, lwem, Spider-Manem, generalnie szaleństwo.

Donald Davenport o Brutalu

Szablon:Infobox Postać

Brutal to alter ego Chase'a. Chłopak zmienia się w niego po przejściu na tryb machopodobny. Podkłada mu głos Robert Tondera (sezon 1) i Jacek Król (sezon 2).W 3 i 4 sezonie nazywa się Spike.

OsobowośćEdytuj

Brutal jest arogancki, pewny siebie, odważny. Jest bardzo agresywny, niegrzeczny i gwałtowny. Niszczy wszystko, co mu zagraża.

Wydaje się, że brakuje mu intelektu, woli używać przemocy i siły, aby rozwiązać swoje problemy. Jest nieco sadystyczny i ma średnie poczucie humoru.

HistoriaEdytuj

W odcinku Commando App Chase zamienia się Brutala w przypadku zagrożenia ze strony Trenta i w tej formie pokonuje go i jego kolegów, a także kłóci się z dyrektorką. W końcu Chase wraca do normy i jest zły na rodzeństwo za to, że nadużywali jego alter ego. Później Brutal bierze udział w meczu footballa.

W odcinku Spike's Got Talent Leo kradnie urządzenie z biurka Donalda. Używa go do zahamowania telekinezy Chase'a podczas pokazu talentów. Chase nie jest w stanie wykonywać swojej czynności, więc jego zażenowanie i strach prowadzi do aktywacji Brutala.

W odcinku Spike Fright, gdy Adam sabotuje mu randkę, Chase zamienia się w Brutala. Okazuje się także, że Brutal jest silniejszy niż Adam.

Moce i umiejętnościEdytuj

WystępyEdytuj

Sezon 1Edytuj

  1. Commando App (pierwsze pojawienie)

Sezon 2Edytuj

  1. Spike's Got Talent

Sezon 3Edytuj

  1. Spike Fight

Sezon 4Edytuj

  1. Spike vs. Spikette spike i spikatte

Zobacz teżEdytuj

Szablon:Postacie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki