FANDOM

Szablon:GaleriaSzablon:Infobox Postać

Nawet pudla bym tak nie ubrała.
Bree Henderson to alternatywna odpowiedniczka Bree Davenport z równoległego wszechświata.

W jej rolę wciela się Kelli Berglund, a w polskim dubbingu podkłada jej głos Iga Krefft.

WyglądEdytuj

Bree ma dziewiętnaście lat. Jest o rok młodsza od Adama i o rok starsza od Chase'a. Ma brązowe oczy i długie, brązowe włosy, a na nich opaskę. Nosi czarną spódniczkę i błękitną koszulę, a na niej różowy żakiet. Jako dodatek nosi złotą biżuterię i czarną torebkę.

HistoriaEdytuj

Leo spotkał Adama, Bree i Chase'a Hendersonów, kiedy przyszedł do szkoły w równoległym wszechświecie. Wierząc, że są oni tymi, których zna, Dooley pokazał im swoje super-moce, a oni wystraszyli się i uciekli. Później wydali go rządowi.

Kiedy Leo uciekł agentom, Bree z braćmi szukali go w szkole. Gdy Hendersonowie znaleźli go i Donalda, oni uciekli z super-szybkością.

Osobowość i cechy charakteruEdytuj

Bree Henderson jest znacznie bardziej bezczelna niż Bree Davenport. Bardzo skupia się na modzie i uwielbia chodzić na zakupy, czym bardzo denerwuje braci.

RodzinaEdytuj

Plik:Hendersonowie 3.png

WystępyEdytuj

  1. Parallel Universe (pierwsze pojawienie)

CiekawostkiEdytuj

  • Bree z tego wymiaru jest znacznie bardziej bezczelna i skupiająca się na modzie niż ta z oryginalnego wszechświata.
  • W przeciwieństwie do Bree Davenport, Bree Henderson nie ma supermocy.

Zobacz teżEdytuj

Szablon:Postacie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki