FANDOM

Szablon:InfoboxBohaterBree Davenport to główna bohaterka serialu Szczury laboratoryjne oraz jego kontynuacji, Lab Rats: Elite Force. Jest ona bionicznym superbohaterem i najszybszym człowiekiem na Ziemi. Należy do Elitarnej jednostki.
W jej rolę wciela się Kelli Berglund

Wygląd zewnętrznyEdytuj

Plik:BreePoster2.jpg
Bree ma dziewiętnaście lat. Ma brązowe włosy i oczy tego samego koloru. Jest szczupła i jest podobnej wielkości co Chase'a. Ubiera się dosyć dziewczęco. Zazwyczaj nosi kozaki wraz z luźnymi ubraniami. Podczas misji ubiera misyjny kombinezon.

Cechy charakteruEdytuj

Plik:BreeSuit.jpg
Bree była jedyną dziewczyną w grupie. Posiadanie trójki braci bardzo ją czasem przerastało i raz podkreśliła, że chciałaby mieć siostrę. Bree jest zazwyczaj odpowiedzialna, jednak czasem potrafi stać się bardzo nieodpowiedzialna. Bree chce się stać normalną dziewczyną. Lubi plotkować, pisać SMS'y, spotykać się z przyjaciółmi i chłopakami i chodzić na imprezy. Czasem jest sarkasyczna i nie miła dla swoich braci, ale ich kocha.

HistoriaEdytuj

Bree została stworzony przez Douglasa jako drugie bioniczne dziecko. Była znana jako Projekt B. Kiedy Douglas zamierzał wykorzystać Adama, Bree i Chase'a jaką broń masowego rażenia, Donald zabrał dzieciaki i ukrył przez Douglasem w laboratorium i wychował ich w świadomości, że są jego dziećmi. Wszystko się zmieniło, gdy do domu wprowadzili się Tasha i Leo, który odkrył laboratorium i zaprzyjaźnił się z rodzeństwem i traktował ich jak rodzeństwo. Wraz z Leo nauczyli się prawdziwego życia. Bree zawsze chciała żyć jak normalna nastolatka. Wkrótce wyszło na jaw, że prawdziwym ojcem dzieciaków nie jest Donald, a Douglas. Bree chcąc żyć jak normalna nastolatka, zniszczyła swój chip. Później zaś tego żałowała i postanowiła wrócić do drużyny. Wkrótce świat poznał bioniczny sekret rodzeństwa, jednak zaakceptował ich. Wraz z rodzeństwem pokazała, że są prawdziwymi superbohaterami pokonując Krane'a. Później Donald wybudował Bioniczną Akademię dla setki bionicznych żołnierzy Krane'a i Bree wraz z Adamem i Chase'm zostali tam mentorami. Wkrótce za swoje bohaterstwo, Bree wraz z Adamem, Chase'm i Leo zostali nagrodzeni przez Prezydenta nagrodą. Wkrótce okazało się, że Douglas ma jeszcze jednego bionicznego syna, Daniela.

TBA

Moce i umiejętnościEdytuj

Bioniczne moceEdytuj

  • Super szybkość: jest to podstawowa supermoce Bree. Potrafi biegać tak szybko, że nikt jej nie widzi. Może biegać ponad czterysta kolometrów na godzinę. Dziewczyna także może regulować swoją super szybkość.
    • Super zwinność: kiedy Bree biegnie i coś jest na jej drodze, potrafi to łatwo ominąć.
    • Soniczny cyklon: Bree potrafi się tak szybko kręcić, że tworzy wir.
    • Mentalny system nawigacyjny: Bree wie którędy biec, kiedy używa super szybkości.
    • Próżnia: Bree potrafi kręcić się tak szybko, że stwarza próżnię.
    • Szybkie walczenie: Bree potrafi bardzo szybko walczyć.
    • Szybkie mówienie: Bree potrafi bardzo szybko mówić.
    • Szybkie malowanie: Bree potrafi bardzo szybko malować.
    • Szybkie pisanie: Bree potrafi bardzo szybko pisać.
  • Super przyczepność: Bree potrafi chodzić i trzymać się ścian i sufitów, niczym Spider-Man.
  • Super skoczność: Bree potrafi wysoko skakać. Z łatwością może wskoczyć na sufit.
  • Wokalna manipulacja: Bree może manipulować strunami głosowymi, aby naśladować głosy innych ludzi i robić różne efekty dźwiękowe.
  • Niewidzialność: Douglas odblokował jej zdolność niewidzialności, dzięki której Bree może być niewidoczna dla ludzkiego oka.
  • Super wytrzymałość: lasery, które mogą zabić normalnych ludzi tylko ją ogłuszają.
  • Zwiększona siła: Bree dysponuje zwiększoną siłą, gdyż bez problemu potrafi unieść swoich braci.

Super MoceEdytuj

InneEdytuj

  • Walka wręcz: Bree jest wyszkolona do walki wręcz.
  • Zręczność: Bree jest bardzo zręczna. Potrafi się bardzo szybko podnieść po upadku, a do tego potrafi robić salta i unikać ciosów przeciwnika.
  • Odwaga: Bree jest bardzo odważna i potrafi poświęcić się dla innych.
  • Dobra celność: Bree posiada bardzo dobrą celność.
  • Dziewczęce łzy: Kiedy Bree chce wyjść z tarapatów lub ich uniknąć zaczyna udawać, że płacze co w większości przypadków się sprawdza.

UsterkiEdytuj

  • Niekontrolowana super szybkość: Kiedy Bree jest zdenerwowana, biega w kółko.
  • Zawodząca nawigacja: Gdy Bree jest narażona na LEMP niekontrolouje dokąd biegnie.
  • Niekontrolowana wokalna manipulacja: Kiedy Bree jest zdenerwowana gdy mówi, zaczyna niekontrolować swojej wokalnej manipulacji w efekcie czego wydaje niekontrolowanie różne dźwięki.
  • Usterkowe oczy: Zostało pokazane, że oczy Bree stają się duże i czarne, gdy ktoś robi jej zdjęcie z flash'em.
  • Nadużycie szybkości: Gdy Bree ciągle biega jej chip może się przegrzać. Jej ciśnienie wtedy staje się coraz większe co może doprowadzić do śmierci dziewczyny.
  • Nowy chip 1: Gdy Leo i Donald starali się naprawić jej chip, jego pierwsza nowa wersja spowodowała, że Bree niekontrolowanie poleciała do góry.
  • Nowy chip 2: Gdy Leo i Douglas starali się naprawić jej chip, jego druga wersja spowodowała, że Bree zaczęła biec i nie mogła się zatrzymać.

SłabościEdytuj

EkwipunekEdytuj

  • Kapsuła: Bree jak i zarówno reszta bionicznych superbohaterów używa specjalnych kapsuł, w których śpią. Kapsuła regeneruje jego supermoce, a bez niej Bree jest narażona na usterki.
  • Kombinezon misyjny: Podczas misji, Bree wkładała specjalny kombinezon misyjny z logiem Davenport Industries. Nowy kombinezon jest koloru niebieskiego.

RelacjeEdytuj

Chase DavenportSzablon:Osobny artykuł

Plik:Brase001.JPG
Chase to młodszy brat Bree. Tak jak ona, jest bioniczny. Razem współpracowali podczas misji. Często się ze sobą kłócili jak to rodzeństwo, jednak zawsze potem się godzili. Mimo iż Bree często naśmiewa się z Chase'a to szanuje go jako brata i choć wydaje się, że Bree ma większą więź z Adamem to z Chase'm częściej działa.

OliverSzablon:Osobny artykuł

Plik:Broliver000.PNG
Bree poznała Olivera w crossoverze Lab Rats vs. Mighty Med, gdzie zauroczyła się nim. Według niej Oliver był słodki. Także Oliver wykazywał nią zainteresowanie. Bree "kleiła" się do Olivera i przytulała go dwa razy, co nie podobało się Skylar. Gdy uświadomiła sobie, że Oliver jest podobny do Chase'a, jej zauroczenie znikło. Możliwe jednak, że nadal jest nim zauroczona.

Skylar BurzaSzablon:Osobny artykuł

Plik:Brylar001.PNG
Bree i Skylar poznały się w crossoverze Lab Rats vs. Mighty Med, gdzie nie polubiły się zbytnio, gdyż obie były zakochane w Oliverze. Obie walczyły o jego względy i nawzajem sobie przeszkadzały. Później zaś pogodziły się.

KazSzablon:Osobny artykuł

Plik:BrazTogether.jpg

CiekawostkiEdytuj

  • Jest drugim na świecie bionicznym super człowiekiem.
  • Była zakochana w Oliverze.
  • Myśli, że Oliver przypomina Chase'a.
  • Wraz z Skylar są jedynymi dziewczynami w grupie.
  • Ma Bioniczne Moce i Super Moce.

GaleriaEdytuj

Szablon:GaleriaSzablon:Postacie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki