FANDOM

Szablon:PostaćBracia Karczybykowie (ang. The Stabbington Brothers) są głównymi, negatywnymi postaciami filmu animowanego Zaplątani. Głosu użyczył im Mirosław Zbrojewicz. Karczybykowie to dwójka złoczyńców; początkowo pomocnicy Flynna, gdy ten ich wykiwał stanęli po stronie Gertrudy.

Opis Edytuj

W imieniu tych dwóch opryszków zawsze przemawia ten bez opaski na oku. Obaj jednak preferują wyrażanie się pięściami, a nie słowami. Przyświeca im tylko jeden cel: zemsta. Flynn ich wykiwał i są wściekli. Nic ich nie zatrzyma — chcą odzyskać to, co im ukradziono, i dopaść Flynna.

Wygląd Edytuj

Są bliźniakami, więc oboje mają rude włosy, jasno niebieskie oczy, duże nosy i szczęki, muskularne ciało i ten sam wzrost. Ich fryzury są prawie podobne (ich grzywka jest czesana w różnych kierunkach), odcień skóry mają taki sam, oba mają czerwone policzki, nos i uszy i duże brwi. Mają też blizny pod ustami. Jeden z braci nosi zieloną koszulę bez rękawów, jego bronią jest długi miecz na plecach, ma bokobrodów, a jego uszy są bardziej kanciaste. Drugi brat nosi ciemną koszulę bez rękawów, podobnie jak jego brat, posiada duży nóż. Ma opaskę na lewym oku.

Osobowość Edytuj

Pomijając fakt, iż Bracia wyglądają na mięśniaków, których każdy się boi mają uczucia. Są bardzo wrażliwi, co widać w sequelu "I żyli długo i zaplątani", gdzie płakali.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki