FANDOM

Boba Fett postać z serii Gwiezdne Wojny.

Opis: Edytuj

Osobowość: Edytuj

  • nie miły,
  • bezwzględny,
  • przebiegły,
  • sprytny,
  • okrutny,
  • mściwy,
  • odważny.

Typ czarnego charakteru: Edytuj

  • łowca nagród,
  • neutralny czarny charakter,
  • anty-złoczyńca (ewentualne).

Historia: Edytuj

Boba był klonem stworzonym na wzorze Jango Fetta. Jango chciał by ten był jego przyrodnim synem. Jango dbał o Bobę i miał z nim dobre relacje. Jango został zabity przez Mace Windu. To spowodowało że Boba dostał jakiejś urazy co do rycerzy Jedi. Gdy dorósł, podobne jak jego przybrany ojciec został znanym łowcom nagród. Dostał miano nawet najlepszego łowcy nagród w całej galaktyce. Nie raz służył dla Jabby, przez co straszne nie lubił się z Hanem Solo. Po wydarzeniach z filmu Powrót Jedi chwilowo współpracował z Dengarem.

Za kulisami: Edytuj

Boba Fett zadebiutował w filmie Star Wars Holiday Special. Był on postacią animowaną i głosu użyczył mu Don Francks. Następne Boba pojawił się w chronologiczne piątej części Gwiezdnych Wojen pt. Imperium kontratakuje i zagrany został przez Jeremy'ego Bullocha. W jednej scenie z filmu jednak Bobę zagrał John Morton. Głosu Bobie użyczył Jason Wingreen, zaś w edycji specjalnej Temuera Morrison. W polskim dubbingu głosu Bobie użyczył Wojciech Paszkowski. Boba pojawił się również w Powrocie Jedi i zagrany został przez Jeremy'ego Bullocha. Jonathan W. Rinzler potwierdził że Fett przeżył wpadniecie do paszczy Sarlacca. Boba pojawił się również w chronologiczne drugiej części pt. Atak klonów, gdzie zagrany został przez Daniela Logana, zaś w polskim dubbingu głosu użyczył mu Marcin Jakimiec.

Ciekawostki: Edytuj

  • W kolekcji Auta Star Wars w stroju Boby Fetta jest Marek Marucha.

Galeria: Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki