FANDOM

Szablon:CharakterBlendin Blenjamin Blondin — podróżnik w czasie z przyszłości, który został wysłany do Wodogrzmotów Małych, by usunąć anomalie związane z Dipperem i Mabel Pines

HistoriaEdytuj

Spotykamy go w "Tourist Trapped""The Legend of the Gobblewonker" i "Headhunters" w tle.

Dopiero w odcinku "The Time Traveler's Pig" nie występuje jako tło. Przybywa on do Wodogrzmotów, aby zapobiec anomaliom czasowym, jednak Dipper i Mabel kradną mu maszynę do podróży w czasie. Gdy nakrywa bliźniaków, łapią go Lolph i Dundgren, sądząc, że on jest winien wszystkim wystąpkom dzieci. Zostaje skazany przez Dziecko Czasu na posprzątanie bałaganu po bliźniakach.

Plik:Beznazwynlendin.png
"Gideon Rises" pojawia się na chwilę, gdy tłum zbiera się, kiedy wybuchł robot Gideona.

Później sam zdobywa nad nim kontrolę. Pojawia się ponownie w odcinku "Blendin's Game", gdzie ucieka z pilnie strzeżonego więzienia przyszłości. Gdy zostaje złapany, wzywa Globnar i ściga bliźniaków, by w końcu stoczyć z nimi pojedynek. Przegrywa, ale dzieci darują mu życie, puszczają go wolno i wyczarowywują mu włosy.

"Dipper and Mabel vs the Future" zostaje opętany przez Billa i za jego sprawką namawia Mabel, by oddała mu szczelinę w zamian za pomoc. Gdy dziewczyna oddaje mu kulę, on ją roztrzaskuje, otwierając tym samym portal do innego wymiaru.

"Weirdmageddon część 1", dowiedziawszy się o całej zaistniałej sytuacji, powiadomił o wszystkim Policję oraz Dziecko Czasu. Kiedy zawitali w pałacu Billa, Blendin był jedyną osobą, która przeżyła atak demona. 

WyglądEdytuj

Blondin, mimo nazwiska, to łysy mężczyzna z dużą głową i małymi uszami, z goglami na oczach. Jego uniform jest szary z jaśniejszymi elementami w pasie, na nadgarstkach oraz nogawkach. Na ręce nosi szary zegarek. Od "Blendin's Game" posiada brązowe włosy, które wyglądają jak wąsy.

WystąpieniaEdytuj

Sezon 1Edytuj

Sezon 2Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Plik:Zdjęcie blendina opening.png
    Pojawia się on również w czołówce, na jednym ze zdjęć.
  • Plik:Df.jpg
    Przysiągł Dipperowi i Mabel, że przeniesie się w czasie i nie dopuści do tego, żeby ich rodzice się poznali.
  • W odcinku "A Tale of Two Stans" widać napis "Blendin tu był" nad jaskinią na plaży, którą eksplorowali Stan i Ford.
  • Zniknął w czasie Weirdmagedonu i nie wiadomo o jego dalszych losach.
  • Podobno kiedyś stracił włosy podczas podróży w czasie,
  • Mieszka z swoją matką.

PrzypisyEdytuj

Szablon:Bohaterowie