Szablon:Infobox online gameLab Rats: Bionic Heroics (pl. Bioniczne moce) to jedna z gier online na podstawie serialu Szczury laboratoryjne, dostępna na polskiej i amerykańskiej stronie Disney XD.

OpisEdytuj

Celem gracza jest przejście pięciu poziomów i pokonanie wszystkich wrogów na drodze. Na ostatnim levelu należy pokonać Teddy'ego, złego wirusa odpowiedzialnego za problemy na poszczególnych poziomach.

SterowanieEdytuj

PostacieEdytuj

GrywalneEdytuj

  • Adam Davenport: Adam jest najsilniejszy z całej trójki, a zarazem najwolniejszy. Jego zakłóceniem są wiązki lasera (laserowy wzrok).
  • Bree Davenport: Bree jest najszybsza i najsłabsza ze wszystkich szczurów laboratoryjnych. Jej zakłóceniem jest szybki podmuch.
  • Chase Davenport: Szybkość i siła Chase'a są na równym poziomie. Jego zakłócenie to ciosy komandosa (tryb machopodobny).

NiegrywalneEdytuj

  • Leo Dooley: Leo jest jednym z głównych bohaterów. Daje graczowi wskazówki.
  • Edzio: Edzio jest jednym z głównych bohaterów. Daje graczowi wskazówki.
  • Donald Davenport: Donald pojawia się przy wstępach do różnych poziomów, a podczas gry daje nam wskazówki. Na poziomie piątym zostaje zamknięty w kapsule przez Teddy'ego, a gracz musi go uratować.
  • Tasha Davenport: Tasha pojawiła się jedynie przy wstępie.

WrogowieEdytuj

  • Teddy: Teddy to wirus sprawiający problemy na drugim i trzecim poziomie.
  • Bot treningowy: pojawia się na pierwszym poziomie. Przypomina robota z głową Edzia.
  • AstroBot: pojawia się na drugim poziomie. Przypomina białego robota z głową Teddy'ego.
  • Kosmiczny wartownik: pojawia się na drugim poziomie. Przypomina latającą białą głowę robota z twarzą Teddy'ego.
  • Hydroid: pojawia się na trzecim poziomie. Przypomina AstroBota, ale jest zielony.
  • Obserwator głębinowy: pojawia się na trzecim poziomie. Przypomina kosmicznego wartownika, ale jest zielony.
  • Koparka: pojawia się na czwartym poziomie. Przypomina AstroBota, ale jest żółty.
  • Badacz jądra: pojawia się na czwartym poziomie. Przypomina kosmicznego wartownika, ale jest żółty.
  • Atlas: pojawia się na piątym poziomie. Przypomina AstroBota, ale jest czerwono-czarny.
  • Atomowy prześladowca: pojawia się na piątym poziomie. Przypomina kosmicznego wartownika, ale jest czerwono-czarny.
  • Łowca: pojawia się na piątym poziomie. Przypomina mały pojazd na kółkach z twarzą Teddy'ego.

ZakłóceniaEdytuj

Plik:Usterki BH.png
W pewnych momentach w grze pojawiają się zakłócenia (usterki). Powodują one, że szczury laboratoryjne nie panują nad swoimi mocami. W tych momentach sterowanie działa odwrotnie (strzałka w lewo to strzałka w prawo, strzałka w górę to strzałka w dół i odwrotnie). Adam aktywuje wtedy laserowy wzrok, Bree zaczyna wirować, a Chase zmienia się w Brutala. Po kilku sekundach zakłócenia znikają, a gracz przez chwilę nie może atakować.

WstępyEdytuj

GraEdytuj

Poziom 1: Ośrodek treningowyEdytuj

Poziom 2: Stacja kosmicznaEdytuj

Poziom 3: Uwięziona łódź podwodnaEdytuj

Poziom 4: Stopione jądro ZiemiEdytuj

Poziom 5: Laboratorium DavenportaEdytuj

OsiągnięciaEdytuj

  • Wszyscy wybrani - zagraj wszystkimi postaciami
  • Super atak - aktywuj super atak
  • Wybawca - uratuj Leo i Donalda
  • Reakcja łańcuchowa - załatw trzech przeciwników jednym rzutem
  • Mistrz combo - uzyskaj combo x100
  • Ocalały - przejdź jeden poziom
  • Zwycięzca - przejdź całą grę
  • Niszczyciel - zniszcz wszystkie przedmioty w grze
  • Super Lab Rat - przejdź wszystkie poziomy bez przegranej
  • Kolekcjoner - zbierz wszystkie przedmioty Leo

BłędyEdytuj

  • W polskiej wersji gry wiele terminów sprzecza się z terminami w serialu, między innymi ciosy komandosa (w serialu jest to tryb machopodobny). Dodatkowo Edzio, Brutal i szczury laboratoryjne zachowują swoje oryginalne nazwy, czyli Eddy, Spike i Lab Rats.
  • W ostatecznej walce z Teddym wirus pojawia się "fizycznie". Jest to błąd, gdyż jest on wirusem i powinien pojawić się na komputerze.
  • W całej grze wydaje się, że Edzio i Teddy to dwie osobne postacie.
  • We wstępie jest napisane: "Gdy 14-letni Leo zamieszkuje ze swoim nowym ojczymem, Donaldem Davenportem, poznaje trójkę jego dzieci, obdarzonych nadprzyrodzonymi bionicznymi mocami!", a w tle pojawia się kadr z odcinka Crush, Chop and Burn (część 2). Jednak na zdjęciu nie są to Adam, Bree i Chase, ale bio-syntetyczne roboty.
  • We wstępie do gry imię Chase'a błędnie napisano Chale.

CiekawostkiEdytuj

  • Gra ta nawiązuje do odcinka Night of the Living Virus, a przynajmniej piąty poziom.
    • Podobnie jak w odcinku, Teddy zamknął Donalda w kapsule i chciał go "utopić" proteinami.

Zobacz teżEdytuj

Szablon:Gry online

Więcej z Fandomu