FANDOM

Szablon:Galeria Szablon:Infobox Episode Bionic Dog (pl. Bioniczny pies) to piąty odcinek (ogólnie siedemdziesiąty siódmy) czwartego sezonu serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 8 kwietnia 2015 w USA, a polska 3 września 2015 roku na kanale Disney XD.

OpisEdytuj

Dawny bioniczny pies Douglasa przybywa na wyspę i ma misje by zniszczyć Douglasa. Tymczasem Bree i Leo są oczarowani telefonicznymi aplikacjami.

StreszczenieEdytuj

Szablon:Niekompletne streszczenie

ObsadaEdytuj

GłównaEdytuj

NawracającaEdytuj

GościnnaEdytuj

NieobecneEdytuj

WspomnianaEdytuj

CytatyEdytuj

SupermoceEdytuj

UserkiEdytuj

  • Chase: Alergia na sierść

CiekawostkiEdytuj

  • Jest to drugi odcinek pod rząd, w którym pojawia się Douglas. Poprzedni to Under Siege.
  • Jest to drugi odcinek w 4 sezonie, w którym jest nieobecny Donald. Poprzedni to Under Siege.
  • Jest to pierwszy odcinek od odcinka Rise of the Secret Soldiers, w którym nie pojawia się żaden z bionicznych żołnierzy.
  • Otis (pies) pod koniec odcinka traci swój chip i trafia do innej rodziny.
  • Jest to drugi raz, gdy Spin i Bob są nieobecni odkąd zostali wprowadzeni. Poprzednim razem byli nieobecni w odcinku Under Siege.
  • Jest to drugi raz, gdy ktoś traci swój bioniczny chip. Wcześniej chipy stracili Sebastian, Lexi i Tank w odcinku Bionic Rebellion.
  • Jest to drugi odcinek, gdy jakieś zwierze gra większą rolę. Wcześniej była to lama z odcinka Llama Drama.
  • Okazuje się, że Chase ma alergię na sierść.
  • Okazuje się, że Douglas dał Otisowi bionikę, gdyż życie zwierzaka było zagrożone.
  • Jest to drugi raz, gdy Douglas daje komuś bionikę, gdyż ten ktoś był ranny. Wcześniej dał bionikę Leo w odcinku You Posted What?!? (część 2).
  • Jest to drugi raz, gdy telefon Leo zostaje zniszczony. Poprzednim razem został zniszczony w odcinku Leo vs. Evil.
  • Bree ogląda filmik z Śmiejącym się kotem, który wcześniej pojawił się w serialu "Kirby Buckets". Śmiejący się kot pojawił się także na koszulce Kaza w serialu "Oddział specjalny".
  • Jest to drugi raz, gdy Adam jest kontolowany przez Wentyl bezpieczeństwa. Wcześniej kontrolował go Chase w odcinku Death Spiral Smackdown.
  • Jest to pierwszy odcinek od odcinka First Day of Bionic Academy, gdzie Adam, Bree i Chase nie mają na sobie strojów mentorów.
  • W tym odcinku Leo nie miał stroju ucznia.

Link do odcinkaEdytuj

Zobacz teżEdytuj

Szablon:Odcinki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki