FANDOM

Bionic Birthday Fail (pl. Mega urodzinowa klapa) to ósmy odcinek pierwszego sezonu serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 7 maja 2012 roku w USA i 21 lipca 2012 roku w Polsce na kanale Disney XD.

OpisEdytuj

Adam, Bree i Chase postanawiają zrobić Leosiowi niespodziankowe przyjęcie urodzinowe, więc proszą Edzia o zamknięcie chłopaka w laboratorium i mówią, że na ich sygnał ma go wypuścić. Przyjęcie odbywa się bez Lea, bo nie dali Edziowi sygnału.

StreszczenieEdytuj

W dniu urodzin Leo, Tasha otrzymuje nagrodę na swój ostatni artykuł i razem z Donaldem wychodzą na ceremonię. Jeszcze przed wyjściem, Davenport przypadkowo niszczy prezent dla Leo - Heksakopter. Tymczasem Adam, Bree i Chase nie chcą zawieść brata i postanawiają zrobić mu niespodziankowe przyjęcie urodzinowe. Rodzeństwo podstępem zamyka Leośka w laboratorium i każe Edkowi wypuścić go na ich sygnał. Są jednak tak zafascynowani pierwszą imprezką urodzinową, że zapominają wypuścić chłopaka.

Dzień po kiepskich urodzinach Leo jest strasznie przygnębiony. Dlatego też Tasha każe Davenportowi dać mu prezent. Donald udaje, że nie wie, gdzie go schował, ale Adam przynosi go. Leo jest jeszcze w gorszym humorze, gdy widzi zepsuty Heksakopter.

Rodzina próbuje wynagrodzić Leośkowi kiepskie urodziny. Donald próbuje naprawić Heksakopter, a Adam, Bree i Chase wykradają z biurka Davenporta cyber-klucz i w symulatorze pokazują bratu jak to jest mieć supermoce. Po tygodniu Donaldowi udaje się odnowić Heksakopter, ale po chwili Leo przypadkowo niszczy go.

ObsadaEdytuj

GłównaEdytuj

NawracającaEdytuj

CytatyEdytuj

Szablon:DialogSzablon:DialogSzablon:DialogSzablon:DialogSzablon:DialogSzablon:Dialog

CiekawostkiEdytuj

  • W tym odcinku dowiadujemy się, że szczury nigdy nie słyszały o Świętym Mikołaju.
  • W tym odcinku Donald twierdzi, że ma 38 lat, ale Leo, Adam, Bree i Chase mu nie wierzą.
  • W tym odcinku Leo kończy 14 lat.

Link do odcinkaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki