FANDOM

Szablon:Infobox miejsca/przedmiotu Basen publiczny w Wodogrzmotach Małych. Dni otwarcia zbiegły się z najgorętszym dniem lata w temperaturze przekraczającej 43 stopnie. Basen jest często zatłoczony.  

HistoriaEdytuj

W "The Deep EndDipper, Mabel, Stan i Soos uciekają tam od ekstremalnych temperatur. Mabel spełnia życzenie Syrenando, który jest tam uwięziony i prosi dziewczynę aby wrócić do swojej rodziny w morzu, nawet, jeśli oznacza to poświęcenie jej szans na romans z nim. Kiedy dowiaduje się, że Wendy pracuje jako ratownik, Dipper zostaje współ ratownikiem w celu spędzenia z nią czasu. Basen jest brutalnie dewastowany, gdy Mabel próbuje pomóc w ucieczce jej nowemu przyjacielowi. W rezultacie, Dipper zostaje zwolniony, a Syrenando powraca do oceanu. Wkrótce potem okazuje się, że Wendy zostaje zwolniona za podkradanie zbyt wielu przekąsek. Później Syrenando wysyła dla Mabel listy w butelkach tunelami, które kończą się w basenie. Na terenie basenu znajdują się: łazienki, leżaki, siedzenia dwóch ratowników, więzienie dla tych, co złamią zasady basenowe i "izolatka", czyli kraty umieszczone w basenie oraz centralny basen.

CiekawostkiEdytuj

  • W basenie przez rok (albo dłużej) był zamknięty chłopak w izolatce.
  • Przez długi czas uwięziony był w nim Syrenando.
  • Stan by zająć swój leżak przyszedł go zająć w nocy, tym samym włamując się na teren basenu.

Szablon:Miejsca

Więcej z Fandomu

Losowa wiki