FANDOM

Ten artykuł wymaga
poprawy
Jeśli możesz: popraw go!
Do poprawy: Stary styl (brak utworzonej galerii, w nagłówkach są takie informacje typu np. ,,płeć".

Baron Smardz-Rychły (w oryginalnej wersji Sir Miles Axlerod) - główny antagonista z filmu Auta 2.

Początkowo wydawał się być postacią pozytywną, ale okazał się współpracować z profesorem Zundappem.

Opis Edytuj

Osobowość Edytuj

Smardz-Rychły jest bardzo zakłamaną i przebiegłą osobą.

Wygląd Edytuj

Smardz-Rychły jest zielonym autem. Jego dach przypomina włosy. Ma niebieski kolor oczu.

Biografia Edytuj

Baron Smardz-Rychły jest szlachcicem. Stworzył on WGP by pojazdy odwróciły się od ropy naftowej. Przerobił się na auto elektryczne. W rzeczywistości jednak był starym samochodem, który przestano produkować. WGP stworzył po to by pojazdy odwróciły się od biopaliw i przeszły na stronie ropy naftowej. Przy tym stworzył Olejzynę, organiczne paliwo które przerobił tak by przy działaniu Zabójczej Kamery eksplodowała. Co więcej w rzeczywistości nie przerobił się na auto elektryczne, tylko udawał. Plan barona jednak nie wypalił, ponieważ rozgryzł go Złomek i ten został aresztowany.

Ciekawostki Edytuj

  • Pomimo iż to on jest głównym antagonistą w filmie Auta 2, a profesor Zundapp wydaje się być drugorzędnym, to prawdę mówiąc Zundapp jest ważniejszy. Jest o wiele bardziej wykształcony od Smardz-Rychłego i potrafi manipulować innymi, a dodatkowo to on jest wiecznym wrogiem Seana McMissiona, kiedy to Smardz-Rychły wydaje się dopiero rozpoczynać poważne działania przestępcze. Również i raczej Zundapp pomaga Smardz-Rychłemu bardziej dla własnych korzyści, niż prawdziwej wierności.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki