FANDOM

Baljeet Tjinder

Baljeet "Jeet" Tjinder jest jednym z deuteragonists w animowanym serialu Fineasz i Ferb.

OsobowośćEdytuj

Pochodzi z Indii, przeniósł się do obszaru Tri-State z rodzicami, którzy chcieli do niego, aby uzyskać dobre wykształcenie, które robi, bo wydaje się zawsze uzyskać dobre stopnie i uważa, że ​​coraz "F" w teście z matematyki jest "najstraszniejsza rzecz, znanych człowiekowi."

Baljeet jest przyjacielem Fineasz i Ferb i często pomaga im w ich wielkie idee. On jest ciągle prześladowana przez Buford Van Stomm, że ich związek jest znacznie bardziej skomplikowane niż to, jak wyglądają po sobie i czuć się niepełne bez obecności drugiej osoby, Buford nazywając go "Mój Nerd" i Baljeet nazywając go "Mój rozum." Potrafi grać na gitarze i perkusji z zaskakującą biegłością.

Baljeet jest świetny z matematyki, pasywny, i bardzo uprzejmi. Lubi ciekawostki, nauka, i ma nieodpartą potrzebę, aby uzyskać dobre stopnie. Mówi bez skurczów, być może ze względu na jego pilny lub dlatego angielski jest jego drugim językiem.

W trakcie działalności grupy, jest on często w połączeniu z Buforda. On uczy się rzeczy, których nigdy nie wiedział, że może to zrobić.

RelacjeEdytuj

Fineasz FlynnEdytuj

Baljeet jest często postrzegana przychodzi do Fineasz o pomoc lub poradę, co z kolei daje Fineasz inspirację dla ich wielkiego pomysłu dnia ("Festyniarski festyn naukowy, inna historia", "Atak 15-metrowej siostry", "Wrażenie tonięcia","Baljeatelsi"). Fineasz jest zawsze gotów podać pomocną dłoń, a Baljeet prawie zawsze ujęte w codziennym chłopców działalności. Przy okazji, Phineas doszła do Baljeet o radę, zwykle na błahych sprawach ("Końcówki świata", "Tajny agent Carl").

Ferb FletcherEdytuj

Ze względu na brak Ferb za słowa, że jest rzadko widział bezpośrednio komunikuje się z Baljeet, i nie wiele wiadomo o ich związku, ale przyjmuje się, że są one również bliskich przyjaciół jak Ferb zawsze widziałem pracy z Fineasz kiedy pomaga Baljeet ("Festyniarski festyn naukowy","Atak 15-metrowej siostry","Wrażenie tonięcia"). Baljeet wydaje się bardzo podziwiam Ferb możliwości i stwierdził kiedyś do Fineasz "Mogę pożyczyć Ferb kiedyś?" ("Atak 15-metrowej siostry")

Więcej z Fandomu

Losowa wiki