FANDOM

Uwaga!! Treść tego artykułu nie musi być do końca kanoniczna. Treści, nie muszą być do końca zgodne z oryginalnym kanonem.
Anakin Solo postać z serii Gwiezdne Wojny.

Historia: Edytuj

Anakin urodził się w 10 ABY, na stacji kosmiczne Nespis VIII. Był najmłodszym z dzieci Hana Solo i księżniczki Lei. Miał dwójką starszych braci: Jacena i Bena i straszą siostrę- Jainę. Swoje imię otrzymał po dziadku Anakinie Skywalkerze i podobne jak on był wrażliwy na Moc. Jego trenerem był jego wuj- Luke Skywalker. Anakin zmarł na misji na Myrkrze: został on zabity przez yuuzhańskich wojowników. Jego pogrzeb urządzono na planecie Hapes, gdzie został spalony, jak wiele lat wcześniej jego dziadek.

Relacje: Edytuj

Krewni: Edytuj

Leia Organa Edytuj

Relacje Anakina z matką nie są dokładne znane. Wiadomo jednak że ta go bardzo kochała i zatrzymała Hethrira, który chciał poświęcić go w ofierze dla Waru.

Han Solo Edytuj

Dokładniejsze relacje Anakina z ojcem nie są znane, wiadomo jednak że postacie nie dogadywały się źle. Dodatkowo, podobne jak Leia i Luke, uratował on Anakina od złych zamiarów Hethrira.

Luke Skywalker Edytuj

Luke był wujem Anakina i jego trenerem. Podobne jak rodzice uratował go z rąk Hethrira.

Ben Solo/Kylo Ren Edytuj

RelacjE postaci nie są znane, główne dla tego iż Anakin pojawił się tylko w legendach, a Ben w kanonie. Jednak możliwość że są rodzeństwem jest niewykluczona, jednak nie jest to do końca pewne i sposób dogadywania się między postaciami wiec nie jest znany.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki