FANDOM

Alexandra Margarita "Alex" Russo to bohaterka serialu "Czarodzieje z Waverly Place", emitowanego na stacji Disney Channel.

Opis Edytuj

OsobowośćEdytuj

Alex jest czarodziejką, tak jak jej rodzina. Ma 16 lat. Buntowniczka

Alex w połowie pochodzi z Meksyku i w połowie z Włoch. Jest jak Selena Gomez w prawdziwym życiu. Urodziła się w taksówce numer 804. Rodzice ją postrzegają jako osobę, która dba tylko o siebie. Alex kocha zakupy i modę. Jej hobby to nic-nie-robienie, więc nie ma dużo pieniędzy. W odcinku Eliksir zamieszania, w sezonie pierwszym wypiła obydwa eliksiry miłości, toteż zakochała się sama w sobie (jej głowa się powiększyła).

Alex bywa pomocna, np. pomogła odnaleźć rodziców Hugh'sa Normousa, pomagała Justinowi z dziewczyną i często mu doradza w sprawach miłości, jako że się na tym zna. Zazawyczaj swoje problemy rozwiązuje magią. Jej tendencja do uzywania magii jest spowodowana tym, że jest leniwa i nie cierpi zasad. Cżesto używa magii, gdy potrzebuje pomocy, bądź gdy chce zrobić kawał Justinowi.Jest dziewczynką tatusia i wykorzystuje to (lub szczenięce oczy) do rozwiązywania kłopotów.

W filmie Czarodzieje z Waverly Place: Film przez przypadek dochodzi do tego, że rodzice się nie znają. Poza tym, polepszyły się jej stosunki z bratem Justinem. Alex wygrywa turniej czarodziejski i zostaje jedynym czarodziejem z rodzeństwa, chociaż życzy sobie aby wszystko było tak jak dawniej oddając równocześnie swoją moc.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki