FANDOM

Szablon:Infobox miejsca/przedmiotu Akademia Romansu 7 (ang. Romance Academy 7) - symulator randkowy stworzony przez NO LIFE GAMES. Jedyny znany egzemplarz został kupiony przez Soosa. Jest domem sztucznej inteligencji, Giffany.

HistoriaEdytuj

Akademia Romansu 7 (ロマンス・アカデミー・7) została stworzona przez NO LIFE GAMES i i wydana przez Year 2000 Electronics. Podczas tworzenia gry, programiści próbowali usunąć Giffany, co przypłacili życiem. Symulacja trafiła do sklepów.

Gra została zakupiona przez sklep BeeblyBoop, jednak trzykrotnie każdy kolejny właściciel zwracał ją z powrotem. Ostatni nabywca oddał ją z przyczepioną informacją "ZNISZCZYĆ ZA WSZELKĄ CENĘ! (╯°□°)╯︵ ┻━┻". Mimo ostrzeżeń, Soos kupuje grę, aby pomogła mu zdobyć drugą połówkę, jednakże po przejściach związanych z jej sztuczną inteligencją, świadomością i negatywnymi emocjami (zazdrość, nienawiść) chłopak decyduje się zniszczyć płytę, paląc ją w ogniu.

WyglądEdytuj

Plik:S2e5 okładka RA7.png
Na okładce gry widać mrugającą Giffany robiącą znak pokoju. Tło jest fioletowe, z wyjątkiem trzech różowych serc. Tytuł gry znajduje się na górze pudełka, a tytuł firmy twórców widnieje w prawym dolnym rogu. Wielkie, różowe serce w lewym dolnym rogu mówi "Dowiedz się, jak stać się wojownikiem miłości!".

Z tyłu pudełka, na górze, widnieje tekst (prawdopodobnie opis gry). W dolnej części okładki pokazany jest otyły, spocony mężczyzna, który unosi kciuki do góry, a dymek wybiegający z jego ust głosi "9/10 Akademia Romansu!" w języku japońskim.  Płyta z grą ma na sobie tytuł gry i wielkie serce w środku. 

WystąpieniaEdytuj

Sezon 2 Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W tytułowym ekranie widoczne jest słowo "shizenhakka" (自然発火), co po japońsku oznacza "samozapłon".
  • Japoński wstęp do gry głosi: " 時魔法のロマンスアカデミーの桜の花びら、咲いている…何が起こるかわかりません。".

Szablon:Obiekty