FANDOM

Szablon:Galeria Szablon:Infobox Postać

W życiu nie trzeba wszystkiego rozumieć.
Adam Henderson to alternatywny odpowiednik Adama Davenporta z równoległego wszechświata.

W jego rolę wciela się Spencer Boldman, a w polskim dubbingu podkłada mu głos Kamil Kula.

WyglądEdytuj

Adam ma dwadzieścia lat i jest najwyższy z trójki rodzeństwa. Ma brązowe oczy i brązowe włosy. Ubiera się na czarno - ma czarne okulary, czarne spodnie, czarną bluzkę, a na niej czarną kamizelkę. Na ramieniu ma torbę, a w rękach trzyma notesik.

HistoriaEdytuj

Leo spotkał Adama, Bree i Chase'a Hendersonów, kiedy przyszedł do szkoły w równoległym wszechświecie. Wierząc, że są oni tymi, których zna, Dooley pokazał im swoje super-moce, a oni wystraszyli się i uciekli. Później wydali go rządowi.

Kiedy Leo uciekł agentom, Adam z rodzeństwem szukali go w szkole. Gdy Hendersonowie znaleźli go i Donalda, oni uciekli z super-szybkością.

Osobowość i cechy charakteruEdytuj

Adam Henderson jest znacznie mądrzejszy niż Adam Davenport. Jest filozofem. Często zapisuje coś w swoim notatniku - prawdopodobnie są to jakieś myśli, idee. Jest najmilszy z rodzeństwa.

RodzinaEdytuj

Plik:Hendersonowie.png

WystępyEdytuj

  1. Parallel Universe (pierwsze pojawienie)

CiekawostkiEdytuj

  • Adam z tego wymiaru jest znacznie mądrzejszy niż ten z oryginalnego wszechświata.
  • W przeciwieństwie do Adama Davenporta, Adam Henderson nie ma super-mocy.

Zobacz teżEdytuj

Szablon:Postacie