FANDOM

Szablon:Odcinek infobox |} Jingle It Up (pol. Święta rządzą) - jedenasty odcinek drugiego sezonu Taniec rządzi.

OpisEdytuj

CeCe przeznacza ostatnią chwilę, by kupić mamie prezent na święta, ale zamiast niego, kupuje sobie drogą torebkę. By nie oddać torebki,  CeCe pracuje w różnych miejscach, aby zebrać pieniądze na prezent dla mamy. Nie udaje jej się, więc oddaje torebkę do sklepu. Tymczasem Rocky chce, aby życzenie pewnego chłopca się spełniło, więc szuka gry na konsolę (o nazwie GS195) po całej galerii handlowej, a Deuce niechętnie zaprasza Dinę do kolędowania z jego kuzynami i Flynnem, ale okazuje się, że dziewczyna strasznie śpiewa, więc Deuce okłamuje dziewczynę, ale prawda wychodzi na jaw. W święta, okazuje się, że chłopcem który chciał dostać grę na konsolę był Flynn. CeCe dostaje swoją torebkę, a Georgia szalik, który jej kupiła CeCe. Wszyscy są jednak skłonni oddać swoje prezenty dla biednej rodziny, która niedawno została okradziona. Pod koniec odcinka, CeCe mówi Rocky Wesołych świąt, Rocky!.

PiosenkiEdytuj

ObsadaEdytuj

GłównaEdytuj

NawracającaEdytuj

GościnnaEdytuj

NieobecnaEdytuj

OdcinekEdytuj

Święta rządzą

GaleriaEdytuj

Aby przejść do galerii kliknij tutaj

Szablon:Odcinki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki